ΜΙΚΡΕΣ ΠΡΩΪΝΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ με την ΡΕΝΑ Γ.ΤΖΩΡΑΚΗ ©

 


Μικρές πρωϊνές σκέψεις με την ΡΕΝΑ ΤΖΩΡΑΚΗ ©


Ας ξεκινήσουμε την ημέρα μας με αισιοδοξία, ελπίδα και χαμόγελο,

χωρίς άγχος και σκοτούρες και πάντα να θυμόμαστε ότι η ζωή είναι όμορφη παρ' όλες τις δυσκολίες της.…

Μόνο όταν εμπιστευτούμε ολοκληρωτικά τη ζωή μας στον ΎΨΙΣΤΟ ,
με την τέλεια παράδοσή μας σε ΕΚΕΙΝΟΝ,

τον πλαστουργό της ΖΩΗΣ μας,
τον Λυτρωτή της Ψυχής μας,
τον Οδηγό του Πνεύματός μας,
μόνο έτσι θα επιτελεστεί το θαύμα ,
που όλοι αναμένουμε...

Καλή -ευλογημένη ημέρα να έχουμε όλοι μας αγαπημένες φίλες και φίλοι μου!



Η μικρή προσεχή της ημέρας:

Κύριε μου,

Δημιουργέ και πλάστη της ψυχής και του σώματός μου

αυτήν την νέα ημέρα ,την παραδίδω σε Εσένα

Εσύ Είσαι τα πάντα για εμένα

Το Άλφα & το Ωμέγα της ΖΩΗΣ μου,

η Αρχή και το Τέλος

η Πηγή των Αγαθών μου

Η καρδιά μου πάλλεται από ΑΓΑΠΗ & ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ
για ΕΣΕΝΑ!

Σε ευχαριστώ για το πολύτιμο Αίμα της Θυσίας Σου

σε ευχαριστώ, που με ονόμασες δικό Σου παιδί

και να Ζω το Θαύμα της κάθε μέρας μαζί Σου!

Ευλογημένο το άγιο Όνομά ΣΟΥ!
ΑΜΗΝ!

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.



Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas