Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ!

 

Γράφει και επιμελείται η  Ρένα Γ. Τζωράκη©.

Αγαπημένοι μου συνοδοιπόροι για την Αιώνια Πατρίδα κάθε ημέρα που περνάει, ας την αφιερώνουμε στον Κύριο των Δυνάμεων!

Τίποτε δεν είναι δεδομένο ,κάθε μας ανάσα ανήκει στον Κύριο!

Ας γεμίσουμε και σήμερα με το Θείο έλαιο Του τα αγγεία μας, να είμαστε ένα Φως Χριστού στον σκοτεινό κόσμο,που διανύουμε και να πλημμυρίσουμε με την ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ,που δεν έχει όρια....

Μια καρδιά γεμάτη ευγνωμοσύνη και ευχαριστία για τον πλάστη της είναι το πιο ευώδες θυμίαμα, που ανεβαίνει ανεμπόδιαστα στον τρίτο Ουρανό!

Ολοκληρώνω τις σκέψεις μου, με μια μικρή προσευχή:

Κύριε μου,

για την ημέρα αυτή, που ξημέρωσες,

απλά θέλω να σε ευχαριστήσω ,που υπάρχω , Ζω , αναπνέω,που είμαι παιδί δικό Σου.

Σε ευχαριστώ για το άγιο Αίμα Σου,που χύθηκε επάνω στο Σταυρό του μαρτυρίου για εμένα τον αμαρτωλό,

που με πήρες από το σκοτάδι και την αιώνια κόλαση,που ήμουν προορισμένος και με έβαλες στο θαυμαστό σου Φως,γράφοντας το Όνομά μου στο βιβλίο της Ζωής!

Η καρδιά μου σκιρτά για Εσένα,τον Ζωντανό Θεό μου,

σε Αγαπώ με όλη μου την καρδιά, την ψυχή, την διάνοια και τη δύναμή μου, κάνε με έναν άνθρωπο ,όπως Εσύ έχεις σχεδιάσει,να ολοκληρώσεις αυτό που άρχισες μέσα μου με Δόξα και Νίκη,

να με χρησιμοποιήσεις για τη Δόξα Σου και μόνο Κύριέ μου

να μην είμαι ένας κούφιος άνθρωπος των λόγων ,αλλά να είμαι εκτελεστής του Λόγου Σου....

Σε ευχαριστώ που Είσαι η εμπροσθοφυλακή και η οπισθοφυλακή μου και οι άγιοι Αγγελοί Σου με προστατεύουν γιατί μέσα μου υπάρχει ο άγιος Φόβος Σου....

Κάνε Κύριε το υπόλοιπο της ημέρας μου να είμαι συνδεδεμένος με το Πνεύμα σου, με την Αγάπη Σου και να ακούω ξεκάθαρα τη φωνή Σου και μόνο!

Σε παρακαλώ πολύ διεύρυνε Εσύ την πίστη μου, ώστε από ετούτη τη Ζωή, να αισθάνομαι πως ζω στην Αιωνιότητα,που Εσύ ετοίμασες για εμένα,που τίποτε να μην κλονίζει την πίστη μου αυτή...

Αυτός είναι ο σπουδαιότερος στόχος της ζωής μου , να ζήσω για Εσένα και να μορφωθεί ο δικός Σου χαρακτήρας μέσα μου!

Στο Όνομα του Ιησού προσεύχομαι Αμήν!

Διαβάστε και άλλες ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ   & ΚΑΛΗΜΕΡΑ






ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas