Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΕΞΑΓΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ!!!

 



Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΕΞΑΓΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ!

«Κτίσε μέσα μου, Θεέ, μια καθαρή καρδιά· και ένα ευθύ πνεύμα ανανέωσε μέσα μου.

Μη με απορρίψεις από το πρόσωπό σου· και το πνεύμα σου το άγιο μη το αφαιρέσεις από μένα.

 Απόδωσέ μου την αγαλλίαση της σωτηρίας σου, και με ηγεμονικό πνεύμα στήριξέ με.»

Ψαλμός 51:10-12

 

Καθάρισε την καρδιά μου, Κύριε ο Θεός μου,
γιατί Σε αγαπώ και Σε εμπιστεύομαι και επιθυμώ να Σε ξεχωρίσω,
 με αγιότητα και δικαιοσύνη όλες τις ημέρες της ζωής μου.
Επιθυμώ να είμαι άγιος,
ξεχωρισμένος για ΕΣΕΝΑ,
 γιατί  μόνο ΕΣΥ Είσαι Άγιος  αμόλυντος και καθαρός
 και έχεις καλέσει όλα τα τέκνα Σου να ξεχωρίσουν σε Σένα και να εξευμενιστούν
στις εξευμενιστικές φωτιές της εξαγνιστικής αγάπης Σου
 και της ασύλληπτης χάρης Σου,
ώστε να μπορέσουμε να βγούμε ως καθαρό χρυσάφι στα μάτια Σου.

Κύριε, είναι η κύρια επιθυμία μου να ξεχωρίσω προς Εσένα,
 «άγιος προς τον Κύριο» και έτοιμος να κάνω το θέλημά Σου.
Κύριε, δεν μπορώ να το κάνω αυτό με τη δική μου δύναμη,
αλλά μόνο με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος,
το Οποίο μόνο μπορεί να πάρει τη μελανιασμένη και ματωμένη καρδιά μου και να με αλλάξει από μέσα προς τα έξω για να γίνω όλο και περισσότερο σαν τον Ιησού!
Βοήθησέ με κάθε μέρα να σε ΑΓΑΠΩ όλο και περισσότερο,
να προσκολλώμαι σε ΕΣΕΝΑ,
να μελετάω το ΛΟΓΟ ΣΟΥ,
να διαλογίζομαι Εσένα
ακατάπαυστα να προσεύχομαι σε ΕΣΕΝΑ,

 να περπατάω εν πνεύματι και αληθεία και να με βοηθάς να επιζητώ να κάνω,
 μόνο εκείνα τα πράγματα που είναι ευάρεστα στα μάτια Σου και τιμούν το άγιο όνομά Σου.
 Οδήγησέ με σε όλη την αλήθεια.
 Βοήθησέ με να παραμερίσω όλα τα βάρη αυτού του κόσμου που εμποδίζουν την επιδίωξή μου για αγνότητα. Το ζητώ αυτό στο όνομα του πολύτιμου Σωτήρα μου, του Ιησού Χριστού του Κυρίου μου,

Αμήν.

Διαβάστε και άλλες ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

 

 


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas