"O ZYΓΟΣ"


  
    

"Σηκώστε το ζυγό μου.."

(Ματθαίος 11: 29)

Ο Ιησούς μιλούσε σε ανθρώπους

 που είχαν εγκαταλείψει τη θρησκεία!

Ήταν άνθρωποι που είχαν  κουραστεί να προσπαθούν να τηρήσουν ένα μακρύ κατάλογο κανόνων και κανονισμών χωρίς επιτυχία!

Τους έλεγε αυτά τα λόγια:

" Ελάτε σ' εμένα όλοι όσοι είστε κουρασμένοι και φορτωμένοι, κι εγώ θα σας αναπαύσω.

Σηκώστε το ζυγό μου πάνω σας και μάθετε από εμένα, γιατί πράος είμαι και ταπεινός στην καρδιά, και θα βρείτε ανάπαυση στις ψυχές σας.

Γιατί ο ζυγός μου είναι καλός και το φορτίο μου ελαφρό».

(Ματθαίος 11: 28)

Ο ζυγός  για τον οποίο μιλούσε ο Ιησούς ήταν ένα  λουρί το οποίο πήγαινε γύρω από το λαιμό των 2 βοδιών ώστε να μπορούν να τραβήξουν το άροτρο προς την ίδια κατεύθυνση.

Το ένα βόδι ήταν ο αρχηγός και το άλλο ακολουθούσε!

Υπάρχει ένα σημαντικό μήνυμα σ' αυτό!

Ο Ιησούς είναι ο αρχηγός μας αλλά πρέπει κι' εμείς να μείνουμε συντονισμένοι μαζί του, για να απολαύσουμε τις ευλογίες του στη ζωή μας!

Αν θέλουμε να είμαστε πραγματικά ελεύθεροι πρέπει να μπούμε στον ίδιο  ζυγό με τον  Ιησού και να υποταχτούμε στο θέλημα του!

Ωστόσο, αυτό  δεν λειτουργεί όταν δεχόμαστε το ζυγό του Κυρίου για λίγο, και μετά αρχίζουμε να τραβάμε σε μία άλλη κατεύθυνση!

Όταν το κάνουμε αυτό, το φορτίο μας  γίνεται βαρύτερο και  αρχίζουμε να νιώθουμε εξαντλημένοι!

Η ειρήνη και η ανάπαυση έρχονται όταν χαλαρώνουμε το ζυγό και αφήνουμε τον Χριστό να μας οδηγεί!

Ο  Ιησούς μας υποσχέθηκε, 
"..θα βρείτε ανάπαυση.!

ΑΜΗΝ!

Διαβάστε περισσότερα Θεολογικά μηνύματα:

       εδώ

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas