Η ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ 24-6-2022 στο ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

             

Καλή σας ημέρα φίλες και φίλοι μου
μην χάνετε ποτέ την ελπίδα σας και την πίστη στο ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΥΡΙΟ μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!
Στρέψτε το βλέμμα σας  στο Σταυρό τη θυσία , το αίμα Του το πολύτιμο αίμα Του
μην εστιάζεστε στο πρόβλημα αλλά σε ΕΚΕΙΝΟΝ, που έχει τις λύσεις του προβλήματος....
Ολοκληρώνω με μια μικρή προσευχή:
Κύριέ μου,
αν σήμερα χάσω την ελπίδα μου
 μην αφήσεις να χαθεί η πίστη μου
και η εμπιστοσύνη σε ΕΣΕΝΑ τον Κύριο των ΔΥΝΑΜΕΩΝ!
Θύμιζέ μου σε παρακαλώ,
πως τα σχέδιά Σου
είναι καλύτερα από τα δικά μου….
Όσο κι αν πονάω αυτή την ώρα,
όσο κι αν βρίσκομαι σε αδιέξοδο,
γνωρίζω πως ΕΣΥ τα πάντα τα έχεις υποταγμένα κάτω στα πόδια ΣΟΥ.
Εσύ Είσαι ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ των πάντων!
Και όλα τα στρέφεις σε ΑΓΑΘΟ της ψυχής μου...
Γεννηθήτω το Θέλημά Σου επάνω μου
και επάνω στην οικογένειά μου!
ΑΜΗΝ!

ΕΔΩ ΟΛΕΣ οι ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ

 

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas