Ο ΛΟΓΟΣ του ΘΕΟΥ που ΕΔΟΘΗΚΕ στις 24-10-2021 στη V. Galli για όλη την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ.

 


Ο ΛΟΓΟΣ του ΘΕΟΥ  που ΕΔΟΘΗΚΕ στις  24-12-2021  στη     V. Galli για όλη την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ.

 

ΛΟΓΟΣ Θεού προς όλην την εκκλησία του.

 

ΑΚΟΥ  εκκλησία μου ,λαέ μου ,Νύμφη μου.

Πλησιάζει η ώρα του ερχομού μου.

ΣΗΚΩ ,ΑΝΔΡΙΖΟΥ ,ΙΣΧΥΕ...

 

Είναι ώρα πολέμου. Είναι ώρα μάχης .Ο εχθρός ωρύεται εναντίον σου διότι γνωρίζει το τέλος του..ΜΗ ΦΟΒΟΥ ...ΙΣΧΥΕ .

 

Είναι ώρα που Εγώ θα σε ντύσω με χρυσό .Είναι ώρα που θα λάμψεις σε όλη τη γη.

Είναι ώρα που θα φέρεις το Όνομά μου ενώπιον  εθνών ενώπιον, λαών και φυλών.

Ενώπιον των βασιλέων και  των  ιθυνόντων  και ουδείς θα δυνηθεί να σου αντισταθεί .

Θα στέκεσαι εκκλησία μου όπως στεκόταν ο Μωυσής και ο Ααρών μπροστά στον Φαραώ με παρρησία και εξουσία δική μου.

 

Διότι το ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ , θα είναι στόμα σου  ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ χέρια σου. ΤΑ ΠΟΔΙΑ  ΜΟΥ πόδια σου.

Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ  καρδιά σου.

Εγώ ο ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΣ των ΔΥΝΆΜΕΩΝ θα προπορεύομαι έμπροσθεν σου .

Θα σε ΧΡΙΣΩ με φωτιά Πνεύματος Αγίου από το θρόνο μου...

Θα ΕΚΧΕΩ εν δυνάμει επάνω σου Νύμφη μου τη φωτιά του Πνεύματος μου .

Στο πέρασμα σου Νύμφη μου θα ΣΕΙΕΤΑΙ ο τόπος.

ΝΕΚΡΟΙ θ ΑΝΑΣΤΑΙΝΟΝΤΑΙ, ΤΥΦΛΟΊ ΘΑ ΑΝΑΒΛΕΠΟΥΝ ,ΚΟΥΦΟΙ  θ ΑΚΟΥΝΕ , ΜΟΥΓΓΟΙ ΘΑ ΜΕ ΑΙΝΟΥΝΕ ,

ΧΩΛΟΙ σαν τ ελάφια θα περπατούνε.

ΦΥΛΑΚΙΣΜΈΝΟΙ και ΔΕΣΜΟΙΙ θα ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΝΤΑΙ.

Θα ΚΛΕΊΝΕΙΣ και θα ΔΈΝΕΙΣ τον ΟΥΡΑΝΌ Νύμφη μου ,εκκλησία μου .

Ημέρες του ΗΛΙΑ έρχονται στη γη .

 

Όμως συ Νύμφη μου ΜΕΙΝΕ στο ΑΝΩΓΕΙΟ, όπως οι ΕΚΑΤΌΝ ΕΙΚΟΣΙ μαθητές μου στην ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ , που πρόσμεναν τη φωτιά του Πνεύματος μου του Αγίου .

ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΑ ΖΗΤΩ από ΣΑΣ.

ΑΝΑΜΕΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΑ.

V. Galli

Maranatha

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. 



Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas