ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΗΡΥΓΜΑ με ΤΙΤΛΟ: "ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ, ΜΟΝΟ ΠΙΣΤΕΥΕ!"

 



Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός είπε στον Ιάειρο τη στιγμή της δοκιμασίας του: "ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ, ΜΟΝΟ ΠΙΣΤΕΥΕ!".

Το ίδιο λέει και σε μας σήμερα:  "ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ, ΜΟΝΟ ΠΙΣΤΕΥΕ!".

Λέει ο Κύριος μας σε σένα που περνάς μεγάλη δοκιμασία με την υγεία σου:  "ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ, ΜΟΝΟ ΠΙΣΤΕΥΕ. Έχε Μου εμπιστοσύνη θα σε βοηθήσω, θα σε γιατρέψω. Εγώ είμαι ο Γιατρός σου, ο ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΣΟΥ" (Έξοδος 15:26​).

 Λέει ο Κύριος μας Ιησούς σε σένα που περνάς μεγάλη δοκιμασία με τα οικονομικά σου::"ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ, ΜΟΝΟ ΠΙΣΤΕΥΕ. Εγώ είμαι ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΣΟΥ" (Φιλιππησίους 4:19​).

Λέει ο Κύριος μας Ιησούς σε σένα που περνάς μεγάλη δοκιμασία με την οικογένεια σου::"ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ, ΜΟΝΟ ΠΙΣΤΕΥΕ. Εγώ θα ΣΩΣΩ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΣΩΣΩ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ" (Ησαίας 49:25, Πράξεις 16:31​). 

Λέει ο Κύριος μας: "ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΠΟΤΕ ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΑΙΩΝΙΑ"

(Εβραίους 13:5-6, Ιερεμίας 31:3).

 ΑΚΟΥΣΤΕ το θαυμάσιο κήρυγμα με τίτλο:

ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ, ΜΟΝΟ ΠΙΣΤΕΥΕ!  Με ομιλητή τον Μιχαλάκη Πουλλαίδη.


ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas