ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ,ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΣΥΧΝΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ!



«10 Πολύτιμες Φράσεις Που Πρέπει Να Λέτε Συχνά Στα Παιδιά Σας»
Τζίνα Γ. Θανοπούλου, Ed.M., M.A., Harvard University
Τα παιδιά είναι ότι πολυτιμότερο υπάρχει και πάντα είναι «ανοιχτά» σε όλα. Για αυτό πρέπει να ξέρουμε τι λέμε και πως το επικοινωνούμε εμείς οι γονείς για να έχουμε χαρούμενα και ευτυχισμένα παιδιά!

1. Είμαι Υπερήφανος/η γιά σένα γιατί είσαι ΕΣΥ !

2. Σε δέχομαι ακριβώς όπως είσαι! Είσαι ένα Υπέροχο πλάσμα !

3. Είμαι πάντα ΕΔΩ για σένα, δεν έχεις παρά να μου το ζητήσεις!

4. Μπορείς να κάνεις ότι επιθυμείς. Είσαι αληθινά Ικανός/η ! Μπορείς να τα καταφέρεις!

5. Σου έχω Εμπιστοσύνη! Πιστεύω σε σένα ! Δοκίμασε, Προσπαθησε το καινουργιο. Θα είμαι δίπλα σου, αλλά θα το κάνεις μονος/η σου για να δείς τις δυνάμεις σου !

6. Δεν πειράζει και να κάνεις λάθος, απλά προσπάθησε !  Δώσε το καλύτερο εαυτό σου & πίστεψε σε σένα!

7. Σε αυτή τη περίπτωση έκανες λάθος, δεν πειράζει ήταν ένα σημαντικό μάθημα για σένα…. δες τι έχεις να μάθεις και ξαναπροσπάθησε…

8. Μίλησε μου, σε ακούω, σε καταλαβαίνω… μπαίνω στη θέση σου …

9. Δεν μπορεί να γίνει πάντα αυτό που θέλουμε…. Αυτό που ζητάς δεν μπορεί να γίνει επειδή…….

10 .….. Στο ξαναλέω και το εννοώ Σε αγαπώ !!!


Πηγή: http://ginagcounseling.com/

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas