Μια ΜΙΚΡΗ ΣΚΕΨΗ ΣΗΜΕΡΑ 9 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ στο ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!





Μια  ΜΙΚΡΗ  ΣΚΕΨΗ  σαν  ΠΡΟΣΕΥΧΗ ,  ΣΗΜΕΡΑ  9 AYΓΟΥΣΤΟΥ 2020, στο   ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ , με την ΓΡΑΦΙΔΑ της ΡΕΝΑΣ  Γ. ΤΖΩΡΑΚΗ©.




Γράφει και επιμελείται  η Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη©
Καμία δύναμη στον κόσμο, δεν είναι ικανή να νικήσει το σκοτάδι
και την αμαρτία
όσο ο Μέγας Βασιλιάς της καρδιάς μας ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!
Δεν υπάρχουν λόγια Κύριε ευγνωμοσύνης, ευχαριστίας, δοξολογίας,
αγάπης, για όλα όσα υπέφερες επάνω στου μαρτυρίου Σου το Σταυρό για εμάς τους αμαρτωλούς.
Εσύ ο αναμάρτητος πήρες επάνω Σου όλη την αμαρτία και την μετέτρεψες σε ΕΥΛΟΓΙΑ!
Την  κάθε ασθένεια την μετέτρεψες σε ΥΓΕΙΑ!
Κάθε κακό & αρνητική ενέργεια ενάντιά μας, το μετέτρεψες σε ΑΓΑΘΟ!
Η μικρή προσευχή της ημέρας:
Κύριέ μου,
Εσύ Είσαι η Σωτηρία μου,
η Δύναμή μου,
το καταφύγιό μου,
η Ελπίδα μου,
η ΖΩΗ μου!
Από Εσένα θέλω να εξαρτώμαι απόλυτα, σε Εσένα
να αποβλέπω,
από Εσένα μονάχα να περιμένω.
Εσένα  να ακούω,
μαζί Σου
να περπατώ!






Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas