Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΗΣ 33ΧΡΟΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ 10ΧΡΟΝΗΣ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΜΗΝΥΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟΝ ΛΟΙΔΩΡΟΥΝ.



Αρπαγή ανήλικης: Ο δικηγόρος της 33χρονης λεσβίας παιδεράστριας λέει ότι καταθέτει μήνυση σε όσους τον λοιδωρούν


Σε μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου θα προχωρήσει ο δικηγόρος της 33χρονης κατηγορουμένης για την αρπαγή της μικρής Μαρκέλλας, Βασίλης Νουλέζας, για τα υβριστικά σχόλια που αναρτήθηκαν στον προσωπικό λογαριασμό του σε γνωστή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο δικηγόρος δημοσίευσε μέσω Facebook πως αγόρασε μία σχολική τσάντα, για να την κάνει δώρα στη 10χρονη Μαρκέλλα. Η κίνησή του προκάλεσε πολλές αντιδράσεις, με τον ίδιο να αντιδρά μέσω της νομικής οδού.

Όπως ενημέρωσε: «Τη Δευτέρα 29/6 θα καταθέσω μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου με πλήρη στοιχεία για όσα υβριστικά, προσβλητικά, μειωτικά της τιμής και υπόληψης μου σχόλια εγράφησαν στο προφίλ μου στην εφαρμογή Facebook που θα κοινοποιηθεί στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ώστε να παρέμβει ζητώντας την άσκηση ποινικής δίωξης για τις σε βάρος μου τελεσθείσες άδικες πράξεις αλλά και την λήψη μέτρων.

Όσοι σχολιάζοντας με ονειδιστικές βαρύτατες φράσεις και χαρακτηρισμούς την άσκηση του υπερασπιστικού καθήκοντος μου στην υπόθεση της 33χρονης ΕΜ τέλεσαν απρόκλητα υπαίτια και αξιόποινα τα αδικήματα της εξύβρισης και συκοφαντικής δυσφήμισης σε βάρος μου θα διωχθούν ποινικά. Θα υποστούν τις συνέπειες του Νόμου.

Επιπλέον θα εγερθεί εναντίον τους εφόσον εντοπισθούν αγωγή αδικοπραξιας [Αρθρου 914ΑΚ ] για την χρηματική ικανοποίηση της προκληθείσης από την αδικοπρακτική συμπεριφορά τους ηθικής βλάβης μου. Θα καταγγείλλω επίσης όσα sites φιλοξένησαν υβριστικά σχόλια. Η ανοχή στον διαδικτυακό κανιβαλισμό, στην ασυδοσία την χυδαιότητα και τις ύβρεις, τέλος!».
Η αρχική μου σελίδα στο  ανανεωμένο, γρήγορο , Λογοτεχνικό περιβόλι!
Πηγή: pronews.gr

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas