Μια μικρή σκέψη σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σήμερα 25 ΙΟΥΝΙΟΥ, στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ με τη ΓΡΑΦΙΔΑ της ΡΕΝΑΣ ΤΖΩΡΑΚΗ.




Μια μικρή   σκέψη σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
σήμερα 25  ΙΟΥΝΙΟΥ, στο Λογοτεχνικό περιβόλι!

Γράφει και επιμελείται  η Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη©
Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου καλή σας ημέρα !
Κάθε πρωινό είναι ένα ΘΑΥΜΑ. Έχει χρώμα, ελπίδα,
πίστη, αισιοδοξία, όνειρα και
ΑΡΩΜΑ ΖΩΗΣ!
Μην χάνετε το κουράγιο, την πίστη σας στον ΥΨΙΣΤΟ
& ΖΩΝΤΑΝΟ ΘΕΟ μας,
ότι είναι αυτό που σας βασανίζει,
να θυμάστε πως και αυτό θα περάσει….
Ποτέ δεν κρατάει τίποτε για ΠΑΝΤΑ,
να το θυμάστε αυτό σας παρακαλώ!



 Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ:
Κύριέ μου,
στην αρχή της ημέρας μου,
σου παραδίδω εκ νέου,
το πνεύμα, την διάνοιά μου ,
τις σκέψεις μου, τα συναισθήματά μου,
το σώμα  το ΕΙΝΑΙ μου ολόκληρο…
Εσύ να με ανανεώσεις όπως γράφεις στον Άγιο Λόγο Σου ,
σαν αητό
για νέα πετάγματα στα Ουράνια
της πνευματικότητάς Σου…
Ας μην ξεχάσω
και τούτη την ημέρα σε παρακαλώ,
πως όλα αρχίζουν και τελειώνουν με Εσένα
Ουράνιε Πατέρα μου.
Εσύ Είσαι η Πηγή των Αγαθών μου,
Το ΆΛΦΑ & το Ωμέγα,
η Αρχή & το Τέλος,
η Αλήθεια, η Οδός και η Αιώνια Ζωή.
Σου αξίζει όλη η Τιμή,
η  λατρεία, η Προσκύνηση,
ο Αίνος της ψυχής μου,
γιατί Είσαι ο Παντοδύναμος,
ο Ισχυρός Θεός,
ο Βασιλιάς του Ουρανού και της Γης…
Δοξασμένο το Άγιο Όνομά Σου.
ΑΜΗΝ!



H AΡΧΙΚΗ ΜΟΥ ΣΕΛΙΔΑ:


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas