Μια μικρή σκέψη σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σήμερα 24 ΙΟΥΝΙΟΥ, στο Λογοτεχνικό περιβόλι! Γράφει και επιμελείται η Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη©



Κάθε μια μέρα είναι μια νέα αρχή!




Κάθε μια μέρα είναι μια νέα αρχή!
Ένα νέο ξεκίνημα!
Και χάρη στον Κύριο των Δυνάμεων,
 όλα μας τα λάθη,
 οι παραβάσεις,
οι αδυναμίες, παραγράφονται, μέσω του αίματός Του
 & της Σταυρικής θυσίας Του!
Ω Κύριε πόσο ευγνωμοσύνη έχω για Εσένα,
που με κάλεσες, στα μαύρα μεσάνυχτα της Ψυχής μου,
και ενώ όλα ήταν μέσα στο πυκνό σκοτάδι,
μου έδειξες το Φως της Αγάπης ΣΟΥ!
Ξημέρωσε για εμένα μιαν άλλη μέρα!
Και κάθε μέρα είναι γεμάτη με της Αγάπης Σου το χρώμα!
Ενθεη, αντικρίζω την νέα μέρα,
γεμάτη από Εσένα & το Πνεύμα Σου
σε δοξολογώ, που αξιώθηκα αυτής της μεγάλης τιμής
να σε γνωρίσω προσωπικά
να γνωρίσω την Αλήθεια Σου
& να γραφτεί το όνομά μου στο βιβλίο της Ζωής!
Δοξασμένο το Ονομά σου εις τους Αιώνες των Αιώνων!
Ρένα Γ. Τζωράκη©




Καλή συνέχεια στην ημέρα σας!
H AΡΧΙΚΗ ΜΟΥ ΣΕΛΙΔΑ:
Πηγή : logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com©



Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas