ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ,ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ,ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ!

 




Αγαπημένε επουράνιε Πατέρα μας,

Σε αυτή τη στιγμή της ανησυχίας, έρχομαι ενώπιόν Σου αναζητώντας παρηγοριά, δύναμη και ειρήνη.

Παραδίδω όλα μου τα βάρη, τις αγωνίες και τους φόβους μου στα στοργικά χέρια Σου.

Είσαι η πηγή παρηγοριάς και καταφυγίου, και εμπιστεύομαι την απέραντη σοφία και την ακλόνητη αγάπη Σου.

Κύριε, ομολογώ ότι νιώθω κυριευμένος από το βάρος των ανησυχιών μου. Οι αβεβαιότητες της ζωής και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζω φαίνονται ανυπέρβλητες κατά καιρούς. Αλλά ξέρω ότι τίποτα δεν είναι αδύνατο για Σένα, και είσαι μεγαλύτερος από οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να συναντήσω.

Βοήθησέ με, Κύριε, να απελευθερώσω τη λαβή μου σε αυτές τις ανησυχίες και να εναποθέσω την πλήρη εμπιστοσύνη μου σε Σένα. Ο Λόγος Σου με διαβεβαιώνει ότι νοιάζεσαι για μένα και ότι μπορώ να ρίξω όλες μου τις αγωνίες πάνω σου, γιατί Εσύ θα με στηρίξεις. Δώσε μου την πίστη να πιστέψω στις υποσχέσεις Σου και το θάρρος να σου παραδώσω τις ανησυχίες μου.

Αυτή τη στιγμή, επιλέγω να κοιτάξω το βλέμμα μου πάνω σου, γιατί είσαι το καταφύγιό μου και η δύναμή μου. Δηλώνω ότι δεν θα με συντρίψει η ανησυχία, γιατί η ειρήνη Σου ξεπερνά κάθε κατανόηση. Γέμισε την καρδιά μου με την κατευναστική παρουσία Σου και διαβεβαίωσε με για την αμείωτη αγάπη Σου.

Δίδαξέ με, Κύριε, να μετατοπίσω την εστίασή μου από τα προβλήματά μου στο μεγαλείο Σου. Βοήθησέ με να θυμάμαι ότι Εσύ ελέγχεις κάθε κατάσταση και τίποτα δεν είναι πέρα ​​από τις δυνατότητές σου. Επιτρέψτε μου να επαναπαυθώ στη διαβεβαίωση ότι εργάζεστε όλα τα πράγματα μαζί για το καλό μου, ακόμη και στη μέση των ανησυχιών μου.

Προσεύχομαι για την καθοδήγηση και τη σοφία Σου για να διακρίνω τα βήματα που πρέπει να κάνω.
Άνοιξε τα μάτια μου για να δω τις λύσεις και τις ευκαιρίες που υπάρχουν μπροστά μου. Δώσε μου τη δύναμη να αντιμετωπίζω κάθε πρόκληση με αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας ότι είσαι δίπλα μου.

Κύριε, ζητώ τη χάρη Σου να παραδίδω τις ανησυχίες μου σε Σένα επανειλημμένα, όποτε αυτές επανεμφανίζονται. Αντικαταστήστε το άγχος μου με την ειρήνη Σου, τον φόβο μου με την πίστη Σου και την αδυναμία μου με τη δύναμή Σου. Βοήθησέ με να περπατήσω με τη διαβεβαίωση ότι με κουβαλάς μέσα από κάθε καταιγίδα και ότι η χάρη Σου είναι αρκετή για μένα.

Σε ευχαριστώ, Κύριε, που άκουσες την προσευχή μου και για τη διαρκή παρουσία Σου στη ζωή μου. Επιλέγω να εμπιστευτώ την αδιάκοπη αγάπη Σου και να παραδώσω τις ανησυχίες μου σε Σένα. Γέμισε με με την ειρήνη Σου που υπερβαίνει κάθε κατανόηση, και είθε το τέλειο σου θέλημα να επιτευχθεί μέσα και μέσω εμένα.

Προσεύχομαι όλα αυτά τα πράγματα στο ισχυρό όνομα του Ιησού.

Αμήν.


Διαβάστε και άλλες ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ



ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.



Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas