Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 19-10-2024

 


Ο Πατέρας λέει σήμερα παιδί μου, 

σε καλώ έξω από τις σκιές της θρησκευτικής προσποίησης και στο ακτινοβόλο φως της πνευματικής πραγματικότητας.
 Ο κόσμος προσφέρει προσωρινές διορθώσεις, αλλά εγώ προσφέρω λύσεις διαρκείας. Είμαι ο Μέγας ΕΙΜΑΙ,
 και μπαίνω στη ζωή σου αυτή τη στιγμή για να σε ελευθερώσω από την αδυναμία, την αναπηρία και τη θλίψη που έχουν κολλήσει πάνω σου.
 Άνοιξε το μυαλό, το πνεύμα σου, ακόμα και το σώμα σου σε αυτή τη νέα πραγματικότητα – ένα βασίλειο όπου ανυψώνεσαι και κυβερνάς όλη τη δύναμη του εχθρού.
Θυμήσου, έπεσα σε περιορισμούς και υπέφερα για λογαριασμό σου, για να μπορέσεις να ανυψωθείς μαζί μου. Κάθεσαι μαζί μου σε ουράνια μέρη!
Δεν υπάρχει τίποτα στον ουρανό ή τη γη που να μπορεί να αντισταθεί στην κυριαρχία μου, και αυτή η κυριαρχία ρέει μέσα σου.

Αυτό δεν είναι παθητική κληρονομιά παιδί μου.
 Αυτή είναι μια έκκληση για δράση. Σήκω και λάμψε!
 Πάρε τη θέση σου στη νίκη που κέρδισα για σένα.
Περπάτα με την εξουσία που σου έδωσα. Διέταξε τα βουνά να κινηθούν, να μιλήσουν θεραπευτικά στους αρρώστους και να διώξουν το σκοτάδι. Μην συρρικνωθείς πίσω στο φόβο ή την αμφιβολία, γιατί είμαι μαζί σου πάντα, ακόμα και μέχρι το τέλος του χρόνου. Το Πνεύμα μου σε ενδυναμώνει, ο Λόγος μου σε καθοδηγεί, και η αγάπη Μου σε περιβάλλει.
 Αυτή είναι η στιγμή σου να σηκωθείς και να λάμψεις, να περπατήσεις στην πληρότητα της κληρονομιάς σου ως παιδί του Υψίστου Θεού.

(Russ Walden)

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas