Οι ΗΠΑ θα τυλιχθούν στις φλόγες εάν βάλουν φυλακή τον Τραμπ λένε Τάκερ Κάρλσον και Μέγκυν Κέλι


Ο Τάκερ Κάρλσον, δήλωσε τη Δευτέρα στην εκπομπή “The Megyn Kelly Show” ότι η εκτεταμένη βία είναι μια πιθανότητα αν ο Ντόναλντ Τραμπ βρεθεί στη φυλακή ενόψει των εκλογών του Νοεμβρίου.

Συζητώντας για το τι θα μπορούσε να συμβεί αν ο Τραμπ καταδικαστεί στην υπόθεση των ομοσπονδιακών εκλογών, η Μέγκιν Κέλι είπε: “Αν τον βάλει στη φυλακή εν αναμονή της έφεσης πριν από τις εκλογές, η χώρα θα καεί.

Και θα έχουμε την συστημική αντίδραση του τύπου: Τότε «Ω Θεέ μου, καλεί σε βία».

Δεν καλώ σε βία. Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση η βάση του Τραμπ να μην βγει εκτός εαυτού από θυμό σε αυτό το επίπεδο στέρησης της δυνατότητας να ψηφίσει τον υποψήφιο της επιλογής της. Διότι αυτό τους αφαιρείται εδώ”.

Ο Κάρλσον από την πλευρά του είπε: “Μιλώντας για βία, αυτό πρόκειται να πάρετε”. Και συνέχισε: “Αν δεν αφήσετε στους ανθρώπους καμία εναλλακτική λύση, τότε τι νομίζετε ότι θα συμβεί; Θέλω να πω, το όλο νόημα της εκλογικής δημοκρατίας είναι ότι είναι μια βαλβίδα αποσυμπίεσης που παίρνει τους ανθρώπους που είναι πολύ απογοητευμένοι με τον τρόπο που εξελίσσονται τα πράγματα και τους δίνει έναν τρόπο να εκφραστούν, να ακουστούν οι επιθυμίες τους και τελικά να γίνει η θέλησή τους, να εκπροσωπηθούν με ειρηνικό τρόπο”.

Ο Carlson πρόσθεσε: “Νοθεύετε τις εκλογές. Και το έκαναν αυτό. Έτσι, αν συνεχίσετε να το κάνετε αυτό, οι άνθρωποι πολύ απλά θα πούν: “Περίμενε, δεν έχω καμία οικονομική δύναμη. Υποτιμήσατε το νόμισμά μου, ώστε να χρειάζομαι 11 δολάρια για μια ντουζίνα αυγά. Και αν και η ψήφος μου δεν μετράει πια, τότε τι έχω; Τι δύναμη έχω; Και αν συνεχίσετε έτσι, θα έχετε βία. Αυτή είναι η αλήθεια. Και είμαι πολύ αναστατωμένος γι’ αυτό. Δεν θέλω να συμβεί αυτό. Νομίζω ότι η αντιβία θα είναι πολύ πιο ακραία από τη βία, αλλά κάθε λογικός άνθρωπος μπορεί να δει τι έρχεται. Οπότε, πρέπει να το σταματήσουν αυτό. Οι κατηγορίες εναντίον του Τραμπ δεν είναι πραγματικές. Δεν είναι καν για σοβαρά εγκλήματα”.

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas