Έγγραφα με καταγεγραμμένες όλες τις
κινήσεις του μοιραίου σταθμάρχη, όσες ημέρες πραγματοποίησε τη βάρδιά του στο
σταθμαρχείο της Λάρισας. Τι ακριβώς συνέβη το μοιραίο βράδυ.
Σε αντίθεση με ότι κατέθεσε στην Ανακρίτρια, ότι δηλαδή δεν γνώριζε να χρησιμοποιεί το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης στον σταθμό της Λάρισας, εν τούτοις, έγγραφα-ντοκουμέντα αποδεικνύουν πως ο 59χρονος μοιραίος σταθμάρχης, όχι απλά γνώριζε την κονσόλα, αλλά τις προηγούμενες ημέρες την χειριζόταν κιόλας. Το μοιραίο βράδυ όμως δεν έγινε καμία κίνηση.
Τα αποκαλυπτικά έγγραφα από τους χειρισμούς στην κονσόλα του 59χρονου προφυλακισμένου σταθμάρχη έφερε στο φως της δημοσιότητας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων ο ΣΚΑΪ. Σε αυτά είναι καταγεγραμμένες όλες οι κινήσεις του μοιραίου σταθμάρχη που έκανε όσες μέρες πραγματοποίησε τη βάρδιά του στο σταθμαρχείο της Λάρισας, αλλά και τι ακριβώς συνέβη το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη.
Αναλυτικά, στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου, λίγες μόνο ημέρες πριν το δυστύχημα, ο 59χρονος πραγματοποίησε 13 κινήσεις τις οποίες έκανε από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας.
Από τις
13, οι 4 είναι αυτόματης χάραξης καθώς χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά συστήματα
που διαθέτει ο σταθμός. Πρόκειται για κινήσεις που φανερώνουν πως ο 59χρονος
γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης του σταθμού, σε αντίθεση με το
επιχείρημα που προέβαλε ενώπιον της Ανακρίτριας ότι δηλαδή δε γνώριζε να το
χρησιμοποιεί.
Στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου, ο
σταθμάρχης πραγματοποίησε 18 κινήσεις που αφορούν την κίνηση των συρμών.
Επίσης, στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου έχουν καταγραφεί στη διάρκεια της βάρδιάς
του 23 κινήσεις εκ των οποίων οι 5 είναι κινήσεις αυτόματης χάραξης. Αυτό οι
ειδικοί στον ΟΣΕ το καταλαβαίνουν καθώς οι κινήσεις του σταθμάρχη διαρκούν
μερικά δευτερόλεπτα, από 18 έως 39.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ (logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com)
Πηγή: thetoc.gr
Δημοσίευση σχολίου