Πρωϊνή Προσευχή: ΓΡΑΦΕΙ &ΕΠΙΜΕΛΕΙΤΑΙ , για το Νέο Λογοτεχνικό περιβόλι η Ρένα Γ. Τζωράκη.

 




Πρωϊνή Προσευχή, στο Νέο Λογοτεχνικό περιβόλι.
Γράφει & επιμελείται η Ρένα Γ. Τζωράκη©

 Κύριε, στο ξεκίνημα της ημέρας μου,
σου παραδίδω τον εαυτό μου.
Σώμα, πνεύμα, ψυχή, νου, καρδιά , συναισθήματα.
Οδήγησέ με εκεί που θέλεις Εσύ!
Το θέλημά Σου, όποιο κι αν είναι ,
είναι σοφό, ευάρεστο, τέλειο!
Κάνε το θέλημά Σου στη ζωή μου,
όποιο  κι αν είναι Ιησού μου.
Απλά κράτα με στα τρυπημένα χέρια Σου
και μην  με αφήσεις να φύγω από κοντά Σου,
γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου
στην απατηλή καρδιά μου,
μόνο Εσένα εμπιστεύομαι.
Εσύ Είσαι το καταφύγιο,
το προπύργιό μου,
Εσύ η Μάνα, ο Πατέρας,
ο αδελφός και η αδελφή μου,
ο σοφός μου Διδάσκαλος
ο πιστός μου φίλος,
ο αιώνιος σύντροφος,
ο αγαπημένος της καρδιάς μου!
Ας Είσαι Ευλογημένος στους Αιώνες
δοξασμένο το Υπέρ Παν Όνομά Σου
Ιησού μου αγαπημένε Νυμφίε της ψυχής μου
Σωτήρα!

Διαβάστε και άλλες προσευχές:

https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/search/label/ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ


ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas