«ΑΡΙΣΤΟΥΧΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ» ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ τον ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ, που ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕ 20.988 μόρια, αλλά δεν τα κατάφερε να μπει στην σχολή της ΕΠΙΛΟΓΗΣ του!

 


 «ΑΡΙΣΤΟΥΧΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ» ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ τον ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ, που ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕ 20.988 μόρια, αλλά δεν τα κατάφερε να μπει στην σχολή της ΕΠΙΛΟΓΗΣ του!


ΔΙΑΒΑΣΤΕ το ΓΡΑΜΜΑ, που ΕΣΤΕΙΛΕ στην ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ΚΕΡΑΜΕΩΣ…

Πανελλήνιες 2021: Υποψήφιος έβγαλε 20.988 μόρια αλλά δεν περνάει στη σχολή που θέλει.

Ο μαθητής χαρακτήρισε τον εαυτό του στην επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας ως «αριστούχο αποτυχημένο».

 

Επιστολή προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, έστειλε αριστούχος στις Πανελλήνιες, ο οποίος παρά το γεγονός πως συγκέντρωσε 20.988 μόρια, δεν κατάφερε να περάσει στη σχολή που είχε ως πρώτη επιλογή εξαιτίας της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.

 

Ο Διονύσης Κατάκαλος από το 1ο Λύκειο Αθηνών λέει στην επιστολή του πως είναι ένας «αριστούχος αποτυχημένος» όπως αυτοχαρακτηρίζεται αφού παρά την, ομολογουμένως, εντυπωσιακή επίδοσή του, δεν περνάει στην Αρχιτεκτονική Σχολή του ΕΜΠ ή του ΑΠΘ.

 

«Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1.838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση (…) παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα» γράφει στην επιστολή του.

 

Ολόκληρη η επιστολή του στη Νίκη Κεραμέως

 

«Αξιότιμη κα υπουργέ,

 

Γνωρίζω ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και για αυτόν τον λόγο θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος χωρίς να σταθώ σε προσωπικές απόψεις. Είμαι τελειόφοιτος μαθητής του λυκείου και από σήμερα ένας Αποτυχημένος άριστος και συμμετείχα στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις στοχεύοντας να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική σχολή του ΕΜΠ.

 

Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση. Όμως σήμερα έμαθα ότι παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα.

 

Σκεπτόμενος τα παραπάνω και γνωρίζοντας ότι δεκάδες συμμαθητές μου βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, μου δημιουργούνται οι εξής απορίες:

 

Δεν είναι άδικο το ίδιο νομοσχέδιο που «διακρίνει» τους άριστους να τους αποκλείει συγχρόνως και από τα πανεπιστήμια; Και πως καλείται ένας μαθητής που δεν κάνει σχέδιο στο σχολείο και διδάσκεται ελεύθερο και γραμμικό διαδικτυακά να μπορέσει να αποδώσει ικανοποιητικά;

 

Μήπως θα ήταν δίκαιο να επαναφέρετε φέτος η βάση του 10 ως κριτήριο εισαγωγής στην αρχιτεκτονική;

 

Ή οι συντελεστές των ΕΒΕ σε όλα τα πανεπιστήμια να γίνουν ίσοι με 0.8;

 

Σας παρακαλώ να αναστοχαστείτε την μη εσκεμμένη αστοχία της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα του σχεδίου και να μην στερήσετε την θέση από μένα και δεκάδες άλλους συμμαθητές μου τα όνειρά μας.

 

Με εκτίμηση

 

Κατάκαλος Διονύσιος

 

1o πρότυπο λύκειο Αθηνών».

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Πηγή: newsbomb.gr

 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas