Το ενθαρρυντικό ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ, σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ, που στέλνει σήμερα 19 ΙΟΥΛΙΟΥ , το ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ, σε όλους σας.Επιμελείται & γράφει για το Νέο Λογοτεχνικό περιβόλι© η Ρένα Γ. Τζωράκη©

 




Nα προσεύχεσαι πάντα,

να βλέπεις κάθε κατάσταση

με την οπτική εικόνα του Θεού!









 Επιμελείται & γράφει για το Νέο Λογοτεχνικό περιβόλι© η Ρένα Γ. Τζωράκη©


Nα προσεύχεσαι πάντα,

να βλέπεις κάθε κατάσταση

με την οπτική εικόνα του Θεού!

Καλημέρα αγαπημένες φίλες και φίλοι μου και καλή εβδομάδα να έχουμε με την καθοδήγηση του Ζωντανού Κυρίου των Δυνάμεων!
Η αλήθεια είναι πως ζούμε ζοφερές ημέρες, ημέρες που το σκοτάδι απλώνεται γύρω μας, το νιώθουμε να κόβει την ίδια την ανάσα μας,
να παίρνει το οξυγόνο  που αναπνέουμε και να γεμίζει το είναι μας με θλίψη, φόβο και βαθιά μελαγχολία.
Αυτό ακριβώς θέλει ο εχθρός της ψυχής μας ο ανθρωποκτόνος διάβολος, να σε γεμίσει με απογοήτευση, απαισιοδοξία, φόβο, μιζέρια, κατάθλιψη και αδιέξοδο.
Για εμάς τα παιδιά του Θεού, που πιστέψαμε στον Σωτήρα και Λυτρωτή της ψυχής μας, τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, που ήρθε στον κόσμο, να φέρει την αληθινή ΕΙΡΗΝΗ ΤΟΥ, να πάρει επάνω Του κάθε κατάρα και να την μετατρέψει σε ΕΥΛΟΓΙΑ,
να πάρει επάνω Του κάθε ασθένειά μας και να την μεταβάλλει σε ΥΓΕΙΑ,
να πάρει επάνω Του κάθε αρνητικό συναίσθημα, κάθε φορτίο της ψυχής μας, κάθε πόνο, κάθε δουλικότητα και υποταγή   από τα δεσμά του εχθρού και να μας φέρει την πολύπόθητη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ με το υπέροχο αυτό δώρο της ΣΩΤΗΡΙΑΣ μας ,
 δεν  πρέπει να υπάρχουν αδιέξοδα και μαύρα σύννεφα μελαγχολίας, γιατί γνωρίζουμε πως η προσευχή έχει τη δύναμη να μετατρέπει
 κάθε κατάσταση, που περνάμε σε ΑΓΑΘΟ της ΨΥΧΗΣ μας!
Η προσευχή είναι το αντιστασιακό  όπλο μας στους χαλεπούς καιρούς που περνάμε  για να γίνουμε θριαμβευτές , άξιοι  της Νίκης, που κερδήθηκε επάνω στο Γολγοθά εδώ και 2021 χρόνια…
Γι΄αυτό μην αφήνετε αυτό το πνευματικό όπλο να φύγει από τα χέρια σας.
Μέσα στην προσευχή παίρνουμε δύναμη, ανυψώνεται το πνεύμα μας, αφυπνίζεται η ψυχή μας, ζωοποιείται το σώμα μας.
Παίρνουμε θάρρος και δύναμη , για τις καθημερινές μας μάχες και μέσα στην αδυναμία μας , νιώθουμε δυνατοί εν ΧΡΙΣΤΩ ΙΗΣΟΥ….
Όποιο κι αν είναι το πρόβλημά σου,
όποιος κι αν είναι ο πόνος σου,
όποια κι αν είναι η αδυναμία, το πάθος σου,
το φορτίο  , που κουβαλάς στην ψυχή σου,
άφησε σε παρακαλώ το φορτίο σου μέσα στην προσευχή στον Κύριο της Ζωής μας, τον Αρχηγό και τελειωτή της πίστης μας , τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!
Ολοκληρώνω με την προσευχή της ημέρας σήμερα:

 Κύριε μου ΙΗΣΟΥ,
νιώθω  θλίψη και απογοήτευση,
νιώθω να βαραίνω καθημερινά από τα προβλήματα
το σκοτάδι απλώνει παντού.
Σύννεφα πυκνώνουν τον ορίζοντα.
Γνωρίζω όμως Κύριέ μου,
πως μέσα στην αδυναμία μου είμαι δυνατός με ΕΣΕΝΑ τον  προσωπικό μου Σωτήρα και Κύριο της ΖΩΗΣ  μου!
Εσύ έχεις τη δύναμη με ένα Σου Λόγο να μετατρέψεις το σκοτάδι σε ΦΩΣ!
Μέσα στα αδιέξοδα αυτού του κόσμου, ανοίγει νέους δρόμους
γεμάτους ΑΛΗΘΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ!
Μας παίρνεις από τους δρόμους του πνευματικού θανάτου
και μας κρατάς στα τρυπημένα χέρια Σου,
εκεί μας  χάραξες   και έγραψες τα ονόματά μας στο βιβλίο της  ΑΦΘΑΡΤΗΣ, ΑΙΩΝΙΑΣ ΖΩΗΣ!
Εσύ κρατάς τα κλειδιά του Άδη και του Θανάτου και όποια πόρτα ανοίγεις κανείς δεν μπορεί να την κλείσει ,κανένας και τίποτε δεν μπορεί να μας πάρει από τα άγια χέρια Σου!


«Επειδή είμαι πεπεισμένος ότι ούτε θάνατος ούτε ζωή, ούτε άγγελοι ούτε αρχές ούτε δυνάμεις ούτε παρόντα ούτε μέλλοντα, ούτε ύψωμα ούτε βάθος ούτε κάποια άλλη κτίση θα μπορέσει να μας χωρίσει από την αγάπη του Θεού, η οποία φανερώθηκε στον Ιησού Χριστό τον Κύριό μας.»

 

Κύριε πάρε και αυτό το φορτίο , που βαραίνει την ψυχή μου σήμερα και  γέμισέ με με το Άγιο Πνεύμα Σου.
Πλημμύρισέ με την Αγάπη Σου, που έξω διώκει κάθε φόβο.
Γαλήνεψε  την καρδιά μου,
δώσε μου θάρρος και δύναμη να προχωρήσω μπροστά
και να ατενίζω τα Αιώνια, τα ένδοξα, τα αληθινά  πέρα από τα γήινα και  μάταια αυτού του κόσμου…
Εσύ δεν μου έδωσες πνεύμα δειλίας, μα Πνεύμα Δυνάμεως , Αγάπης  και σωφρονισμού…
Ντύσε με με τα πνευματικά όπλα και σήμερα
την περικεφαλαία της Σωτηρίας,
την ασπίδα της  Πίστης
το θώρακα της Δικαιοσύνης,
τη ζώνη της Αληθείας,
τα υποδήματα της Ειρήνης,
τη μάχαιρα του Πνεύματος Σου,
για να είμαι νικητής και σήμερα
από τις επιθέσεις του εχθρού με τη δική Σου βοήθεια!
Κύριε, την αδυναμία ,
που  διακρίνει τη ζωή μου, σε παρακαλώ από τα βάθη της καρδιάς μου,
παραμέρισέ την  και στη θέση της τη δική Σου
Δοξασμένη  και Δυνατή  Παρουσία ,
να φανερώνεται στην καθημερινή μου πορεία και ζωή.
Αμήν!




 

                                  ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas