TI ANAΦΕΡΕΙ ο ΛΟΓΟΣ του ΘΕΟΥ για την ΥΓΕΙΑ μας;

 



 

Γιατί πρέπει να προσέχω την υγεία μου; Η Αγία Γραφή αναφέρει: 

"Η δεν ξέρετε ότι το σώμα σας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος, που είναι μέσα σας, το οποίο έχετε από τον Θεό και δεν είστε κύριοι του εαυτού σας; Επειδή αγοραστήκατε με τιμή· δοξάστε, λοιπόν, τον Θεό με το σώμα σας και με το πνεύμα σας, τα οποία είναι του Θεού."

(Επιστολή προς Κορινθίους Α΄ 6: 19 – 20)

 

Ποια είναι επιθυμία του Θεού για μας; Η Αγία Γραφή αναφέρει:

 "Αγαπητέ, εύχομαι σε σένα να ευοδώνεσαι και να υγιαίνεις, καθώς ευοδώνεται η ψυχή σου."

(Επιστολή Ιωάννη Γ΄ 2)


 

Με ποιους όρους υποσχέθηκε ο Θεός στους ανθρώπους ελευθερία από τις ασθένειες; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "και είπε: 

Αν ακούσεις επιμελώς τη φωνή του Κυρίου του Θεού σου, και πράττεις το αρεστό στα μάτια του και δώσεις ακρόαση στις εντολής του και φυλάξεις όλα τα προστάγματά του, δεν θα φέρω πάνω σου καμιά από τις αρρώστιες, που έφερα ενάντια στους Αιγυπτίους· επειδή εγώ είμαι ο Κύριος που σε θεραπεύω."

(Έξοδος 15: 26)

 

Τι υποσχέθηκε ο Θεός στους ανθρώπους στην Παλαιά Διαθήκη; Η Αγία Γραφή αναφέρει: 

"Και θα λατρεύετε τον Κύριο τον Θεό σας κι αυτός θα ευλογεί το ψωμί σου και το νερό σου· και θα απομακρύνει κάθε αρρώστια από ανάμεσά σου·"

(Έξοδος 23: 25)

 


Ποιος έχει την ικανότητα της θεραπείας; Η Αγία Γραφή αναφέρει:

 "Ευλόγει, ω ψυχή μου, τον Κύριο και μην ξεχνάς όλες τις ευεργεσίες του· αυτόν που συγχωρεί όλες τις ανομίες σου· αυτόν που γιατρεύει όλες τις αρρώστιες σου·"

(Ψαλμός 103: 2 - 3)

 

Για να απολαύσουμε μια υγιή ζωή πρέπει να ισορροπήσουμε την εργασία και την ανάπαυση. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Να θυμάσαι την ημέρα του Σαββάτου, για να την αγιάζεις· έξι μέρες να εργάζεσαι και να κάνεις όλα τα έργα σου· η ημέρα όμως η έβδομη είναι Σάββατο του Κυρίου του Θεού σου· μην κάνεις σ’ αυτήν κανένα έργο, ούτε εσύ ούτε ο γιος σου ούτε η θυγατέρα σου ούτε ο δούλος σου ούτε η δούλη σου ούτε το κτήνος σου ούτε ο ξένος σου, που βρίσκεται μέσα στις πύλες σου·"

(Έξοδος 20: 8 – 10)

 

Η συμπεριφορά μας έχει επιπτώσεις στην υγεία μας; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Η καρδιά που ευφραίνεται δίνει ευεξία όπως σαν γιατρικό, ενώ το πνεύμα του καταθλιμμένου ξεραίνει τα κόκαλα." 

(Παροιμίες 17: 22)


 

Η πίεση που νιώθουμε εξωτερικά δεν πρέπει να μας προκαλεί εσωτερική ταραχή. Η Αγία Γραφή αναφέρει:

"Μη μεριμνάτε για τίποτε, αλλά σε κάθε τι τα ζητήματά σας ας γνωρίζονται στον Θεό με ευχαριστία διαμέσου της προσευχής και της δέησης. Και η ειρήνη του Θεού, που υπερέχει κάθε νου, θα διαφυλάξει τις καρδιές σας και τα διανοήματά σας διαμέσου του Ιησού Χριστού."

(Επιστολή προς Φιλιππησίους 4: 6 – 7)




 

Τι μπορεί να γίνει, για να αποτρέψουμε τα αφροδίσια νοσήματα; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Φεύγετε την πορνεία· κάθε αμάρτημα που θα έκανε ο άνθρωπος, είναι έξω από το σώμα· εκείνος όμως που πορνεύει, αμαρτάνει στο ίδιο του το σώμα."

(Επιστολή προς Κορινθίους Α΄ 6: 18)

"Μη μοιχεύσεις." (Έξοδος 20: 14)

 

Ποια ήταν η αρχική διατροφή που συστήθηκε στους ανθρώπους; Φρούτα, σιτηρά, ξηροί καρποί και όσπρια. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και είπε ο Θεός: Να, σας έδωσα κάθε χορτάρι που κάνει σπόρο, που είναι επάνω στο πρόσωπο ολόκληρης της γης, και κάθε δένδρο, που έχει μέσα του καρπό, δέντρο που κάνει σπόρο· αυτά θα είναι σε σας για τροφή."

(Γένεση 1: 29)

 

Αμέσως μετά από τον κατακλυσμό, όταν δηλαδή είχε απομείνει λίγη βλάστηση – αν είχε απομείνει καθόλου – τι είπε ο Θεός για τη διατροφή; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και ο φόβος σας και ο τρόμος σας θα είναι επάνω σε όλα τα ζώα της γης κι επάνω σε όλα τα πουλιά του ουρανού, επάνω σε κάθε τι που σέρνεται επάνω στη γη κι επάνω σε όλα τα ψάρια της θάλασσας· στα χέρια σας δόθηκαν· κάθε τι που κινείται, το οποίο ζει, θα είναι σε σας για τροφή· μέχρι το χλωρό χορτάρι, σας έδωσα τα πάντα· κρέας, όμως, με τη ζωή του, με το αίμα του, δεν θα φάτε·"

(Γένεση 9: 2 - 4)

 

Οι άνθρωποι έπρεπε να προσέχουν τη διατροφή τους και να διακρίνουν τι ήταν καλό για αυτούς και τι δεν ήταν. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Για να διακρίνετε ανάμεσα στο ακάθαρτο και το καθαρό και ανάμεσα στα ζώα που τρώγονται και τα ζώα που δεν τρώγονται." (Λευιτικό 11:47, βλ. Λευιτικό κεφάλαιο 11 για περαιτέρω λεπτομέρειες).

 

Η διάκριση μεταξύ καθαρού και ακάθαρτου δεν ήταν απλά μια εβραϊκή απαγόρευση. Ήταν σε ισχύ πριν από τον Αβραάμ, τον πρώτο Εβραίο. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και ο Κύριος είπε στον Νώε: Μπες μέσα στην κιβωτό εσύ και ολόκληρη η οικογένειά σου· επειδή σε είδα δίκαιο μπροστά μου σ’ αυτή τη γενεά· από όλα τα κτήνη τα καθαρά πάρε μαζί σου ανά επτά, το αρσενικό και το θηλυκό του· και από τα κτήνη τα μη καθαρά ανά δύο, το αρσενικό και το θηλυκό του·" (Γένεση 7:1,2)

 

Αυτή η διάκριση μεταξύ καθαρού και ακάθαρτου θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του κόσμου. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Επειδή, να, ο Κύριος θα έρθει με φωτιά και οι άμαξές του θα είναι σαν ανεμοστρόβιλος, για να αποδώσει την οργή του με ορμή και την επιτίμησή του με φλόγες φωτιάς… Αυτοί που αγιάζονται και αυτοί που καθαρίζονται στους κήπους, ο ένας ύστερα από τον άλλο, απροκάλυπτα, τρώγοντας χοιρινό κρέας και τα βδελύγματα και το ποντίκι, αυτοί θα καταναλωθούν μαζί, λέει ο Κύριος."

(Ησαΐας 66:15, 17)

 

Ποιο παράδειγμα έδωσε ο Δανιήλ για τη σημασία της σωστής διατροφής; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ο Δανιήλ, όμως, έβαλε στην καρδιά του να μην μολυνθεί από τα φαγητά του βασιλιά ούτε από το κρασί που έπινε εκείνος· γι’ αυτό παρακάλεσε τον αρχιευνούχο να μην μολυνθεί." (Δανιήλ 1: 8) Τι έφαγε αντί για εκείνα; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Δοκίμασε, παρακαλώ, τους δούλους σου για δέκα ημέρες· κι ας μας δοθούν όσπρια να τρώμε και νερό να πίνουμε·"

(Δανιήλ 1: 12)


 

Γιατί θα έπρεπε να ασκήσουμε αυτοέλεγχο στις διατροφικές συνήθειές μας; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Είτε, λοιπόν, τρώτε, είτε πίνετε, είτε κάνετε κάτι, να κάνετε τα πάντα προς δόξα του Θεού." (Επιστολή Προς Κορινθίους Α΄ 10: 31)

 

Τι λέει η Αγία Γραφή για το ποτό; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Το κρασί γεννάει χλευασμό και τα σίκερα είναι στασιαστικά· και όποιος δελεάζεται απ’ αυτά δεν έχει φρόνηση."

(Παροιμίες 20: 1)

 

Μπορεί η κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών να έχει πραγματικά επιπτώσεις στον άνθρωπο; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Σε ποιον είναι τα «ουαί»; Σε ποιον οι στεναγμοί; Σε ποιον οι φιλονικίες; Σε ποιον οι ματαιολογίες; Σε ποιον τα χτυπήματα χωρίς αιτία; Σε ποιον η φλόγωση των ματιών; Σ’ αυτούς που δαπανούν τον χρόνο τους στο κρασί· σ’ εκείνους που σπαταλούν τον χρόνο τους ανιχνεύοντας οινοποσίες. Μην κοιτάζεις το κρασί ότι κοκκινίζει, ότι δίνει το χρώμα του στο ποτήρι, ότι κατεβαίνει ευχάριστα. Στο τέλος του δαγκώνει σαν φίδι, και κεντρώνει σαν βασιλίσκος· τα μάτια σου θα κοιτάξουν ξένες γυναίκες και η καρδιά σου θα μιλήσει αισχρά· και θα είσαι σαν κάποιον που κοιμάται στο μέσον της θάλασσας, και σαν κάποιον που είναι ξαπλωμένος επάνω σε κορυφή καταρτιού. Με χτυπούσαν, θα πεις, και δεν πόνεσα·"

(Παροιμίες 23: 29 – 35)


 

Ποιο είναι ένα από τα αποτελέσματα της υπερβολικής κατανάλωσης στο φαγητό και το ποτό; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Μην είσαι ανάμεσα σε κρασοπότες, ανάμεσα σε άσωτους κρεατοφάγους· επειδή, ο μέθυσος και ο άσωτος θα φτωχεύσουν· και ο υπναράς θα ντυθεί κουρέλια."

(Παροιμίες 23: 20 - 21)




ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

 

1 σχόλιο :

  1. Δυστυχώς ο λαός του Κυρίου δεν ακολουθεί τον αποκαλυπτικό Λόγο της Γραφής και θεωρφεί τη διάκριση σε καθαρά και ακάθαρτα ότι ήταν ΜΟΝΟ για την περίοδο της Παλαιάς Διαθήκης. Μέσα στην Καινή Διαθήκη δεν βλέπουμε να υπάρχει ρητή κατάργηση της διάκρισης σε καθαρών και ακαθάρτων ζώων.

    Αντίθετα βλέπουμε τον Πέτρο, μερικά χρόνια μετά την Πεντηκοστή, όταν ο Κύριος τους έδειξε την όραση με τη σινδόνη μέσα στην οποία υπήρχα ακάθαρτα ζώα, ότι τηρούσε τον νόμο της Παλαιάς Διαθήκης. Όταν του είπε ο Κύριος "Πέτρε, σφάξον και φάγε", ο Πέτγρος είπε: "Μη γένοιτο Κύριε, διότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ έφαγον ουδέν βέβηλον ή ακάθαρτον" (Πράξεις Ι':13-14). Αυτό σημαίνει λότι Πέτρος, αλλά και όλη η πρώτη αποστολική εκκλησία τηρούσαν τον νόμο του Θεού για τα καθαρά και τα ακάθαρτα.

    Οι απόστολοι, όχι μόνο τηρούσαν το νόμο αυτό του Θεού, αλλά και τον δίδασκαν στις νέες ψυχές. Όταν συνήλθαν οι απόστολοι στην Ιερουσαλήμ για να συζητήσουν, τι πρέπει να διδάξουν τους εξ εθνών νέους πιστούς, ο Ιακωβος ως ποιμένας της εκκλησίας είπε να τους συστήσουν να απέχουν από 4 πράγματα, είπε: "Όθεν εγώ κρίνω να μη παρενοχλώμεν τους από των εθνών επιστρέφοντας εις τον Θεόν, αλλά να γράφωμεν προς αυτούς να απέχωσιν από των μιασμάτων των ΕΙΔΩΛΩΝ και από της ΠΟΡΝΕΙΑΣ και του ΠΝΙΚΤΟΥ και του ΑΙΜΑΤΟΣ. Διότι ο Μωυσής από γενεάς αρχαίας έχει εν πάση πόλει τους κηρύττοντας αυτόν εν ταις συναγωγαίς, αναγινωσκόμενος κατά παν Σάββατον» (Πράξεις ΙΕ:18-21). Πολύ μεγάλη αλήθεια, δεν χρειαζόταν να τους λέγουν λεπτομέρειες σε τι να απέχουν, γιατί είχαν το νόμο του Μωυσή που κήρυτταν κάθε Σάββατο και ένα που δίδασκαν οι απόστολοι ήταν και η τήρηση του νόμου από τα καθαρά και ακάθαρτα.
    Ο Ιησούς κατήργησε όλο τον τυπολογικό νόμο της Παλαιάς Διαθήκης (θυσίες ζώων, κλπ), αλλά ο ηθικός νόμος και οι λοιπές διατάξεις εξακολουθούν να ισχύουν. Όλη η Γραφή είναι "θεόπνευστος" (Β' Τιμόθεου Γ:16) γράφει ο Παύλος και όταν έγραφε αυτό εννοούσε το νόμο της Παλαιάς της Διαθήκης, γιατί ακόμα δεν υπήρχαν τα βιβλία της Καινής Διαθήκης.

    Τέλος, ο Ιησούς είπε "Μη νομίσητε ότι ήλθον να καταλύσω τον νόμον ή τους προφήτας· δεν ήλθον να καταλύσω, αλλά να εκπληρώσω" (Ματθαίος Ε:17). Η μετάφραση του Βάμβα "εκπληρώσω" είναι λάθος, το αρχαίο κείμενο λέγει "πληρώσαι". Ο Ιησούς δεν ήρθε να καταργήσει ή να εκπληρώσει το νόμο, αλλά ήρθε να τον "γεμίσει", αυτό σημαίνει "πληρώσαι", ήρθε να του δώσει νέο περιεχόμενο, έδωσε αποκάλυψη στον Λόγο Του. ΑΜΗΝ (Αλκιβιάδης Τζελέπης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas