Η ΜΙΚΡΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020.



 
Η ΜΙΚΡΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ  ΣΗΜΕΡΑ 29  ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020.
Επιμελείται & γράφει η Ρένα Γ. Τζωράκη©


Κύριέ μου,
Δεν υπάρχουν λόγια ευχαριστίας για Εσένα τον ΆΓΙΟ & Ζωντανό Θεό μας,
που ήρθες στη Γη ,  έγινε άνθρωπος, έζησες ,έπαθες , απορρίφτηκες,
σταυρώθηκες για εμένα   και πήρες επάνω Σου όλη την αμαρτία του κόσμου και την δική μου και την μετέτρεψες σε ευλογία!
Αναστήθηκες για να έχω Αιώνια Ζωή!
Ζεις Εσύ και ζει η Ψυχή μου Κύριέ μου!
Σε ευλογώ Κύριέ μου και σε δοξάζω
γιατί Σου ανήκει η λατρεία, η τιμή, η προσκύνηση,
ο αίνος της ψυχής μου γιατί Εσύ Είσαι το Άλφα και το Ωμέγα,
Εσύ η Αρχή & το Τέλος…
Κύριέ μου,
κράτησέ με ενωμένη στην Αγάπη Σου  ως το τέλος και Δίδαξέ με
να μετρώ έτσι τις ημέρες μου, ώστε να προσκολλώ  την καρδιά μου στη Σοφία & στον άγιο Φόβο Σου.
Χόρτασέ με,  με το έλεός σου από το πρωί, ως το βράδυ και θα αγάλλομαι και θα ευφραίνομαι όλες τις ημέρες  της ζωής μου.
Αμήν!


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas