Μια ΜΙΚΡΗ ΣΚΕΨΗ 1η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2020 , στο ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ , με την ΓΡΑΦΙΔΑ της ΡΕΝΑΣ Γ. ΤΖΩΡΑΚΗ©.



Μια ΜΙΚΡΗ ΣΚΕΨΗ  σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ,  ΣΗΜΕΡΑ 1η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2020, στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!
Γράφει και επιμελείται  η Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη©



Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου την εγκάρδια καλημέρα μου !
Σήμερα μοιράζομαι την σκέψη  για ΣΩΤΗΡΙΑ
Σωτηρία είναι να αρχίζεις με τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.
Να μένεις συνεχώς ενωμένος μαζί Του
με Πίστη θερμή
και να φτάσεις ως το τέλος μαζί ΤΟΥ!
Η μικρή προσευχή της ημέρας:
Κύριέ μου,
δώσε μου την όρεξη και την προθυμία
να πράττω συνεχώς το θέλημά Σου.
Να κάνω εκείνο ,που ευαρεστεί Εσένα Σωτήρα μου.
Εσύ δώσε μου την οδηγία,
και γω να σε ακολουθήσω βήμα , βήμα ενωμένος-η μαζί Σου.
Να κάνω ότι μου ζητήσεις Εσύ,
με τον τρόπο που θέλεις Εσύ
στο χρόνο που θέλεις Εσύ,
ώστε να φανερώνεται παντού η ΔΟΞΑ ΣΟΥ!
ΑΜΗΝ!
Καλή συνέχεια στην ημέρα σας!


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas