Μια ΜΙΚΡΗ ΣΚΕΨΗ ΣΗΜΕΡΑ 30 ΙΟΥΛΙΟΥ 2020, στο ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ , με την ΓΡΑΦΙΔΑ της ΡΕΝΑΣ Γ. ΤΖΩΡΑΚΗ©.




Μια ΜΙΚΡΗ ΣΚΕΨΗ ΣΗΜΕΡΑ  30  ΙΟΥΛΙΟΥ, στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

Γράφει και επιμελείται  η Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη©

Ο ΘΕΟΣ μας ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ!




«Άγιος, άγιος, άγιος, ο Κύριος ο Θεός, ο Παντοκράτορας», ο Ην και ο Ων και ο Ερχόμενος.
Αποκάλυψη 4:8
 Ο φυσικός άνθρωπος δεν ικανοποιείται  με του Θεού τα πράγματα, καθώς του φαίνονται τόσο ανιαρά & πληκτικά όλα αυτά!
Όμως Εκείνος, που γεύτηκε την ΑΓΑΠΗ του Ζωντανού Θεού μας,
και έχει γνωρίσει  την Δύναμή του, την Σοφία Του, την Ομορφιά Του,
την Αλήθεια Του, την Δικαιοσύνη Του,έχει βιώσει τη Χάρη Του και την Σωτηρία Του, δεν βρίσκει καθόλου βαρετό στην καθημερινότητά Του, να ευγνωμονεί,
να ευχαριστεί,
να δοξολογεί
και να υμνεί το έλεός Του & το Μεγαλείο της Δόξας Του!
Μάλιστα νιώθει πως ακόμα και ολόκληρη η ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ,
δεν είναι αρκετή
για να του λέμε το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ της ψυχής μας,
που μας λύτρωσε από την αιώνια καταδίκη,
την ΚΟΛΑΣΗ, που είναι πιο φοβερή από  όσο μπορούμε να νοήσουμε  & να φανταστούμε!
Βλέποντας το καταπληκτικό θαύμα της αναγέννησης , που κάνει ο Ζωντανός Θεός μέσα μας, δεν μπορούμε, παρά να θαυμάζουμε
βαθιά τον ΚΥΡΙΟ μας και να τον Δοξάζουμε αδειάλλειπτα & ακατάπαυστα!

Αυτόν που τόσο πολύ μας αγάπησε και που τον αγαπάμε με όλη μας την καρδιά, το Νου, την δύναμη , το πνεύμα μας!
Η μικρή προσευχή της ημέρας:
 
Κύριέ μου,
δέξου και σήμερα τις ευχαριστίες μου,
για όλα όσα κάνεις για μένα,
για την λυτρωτική Αγάπη Σου,
που ελευθερώνει,
που ανυψώνει,
που εμπνέει,
που δυναμώνει,
που δημιουργεί ένα νέο
 πνευματικό άνθρωπο μέσα μου,
γεμάτο έλεος  , αγάπη,
πληρότητα!
Το ευχαριστώ είναι τόσο λίγο
για  στο εκφράσω με λόγια…
Αγαπημένε μου ΙΗΣΟΥ
θέλω να είμαι πάντα ενωμένος-η κοντά Σου,
όπως Εσύ στην γήινη ενσάρκωσή Σου
με τον Ουράνιο Πατέρα μας
και σου εκφράζω όλο μου τον θαυμασμό και την Αγάπη,
Τώρα ως την ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ!
ΑΜΗΝ!





Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas