ΤΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.





Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου,για όλα αυτά τα χρόνια,
που με συντροφεύατε  στα   εύκολα και στα δύσκολα,
στις ηλιόλουστες και τις βροχερές  μέρες ,
σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη ,που δείξατε στο πρόσωπό μου και στο σάιτ  μου, αλλά λόγω των 14000 άρθρων, ήταν αργό και δημιουργούσε πολλά προβλήματα , τόσο σε εμένα όσο και σε εσάς.
Το κρατάω σαν αρχείο με όλα μου τα άρθρα και σας προσκαλώ στο νέο ανανεωμένο σάιτ μου  με την ίδια επωνυμία, αλλά είναι πιο γρήγορο και πιο ευέλικτο στην ανάγνωση.
Τα άρθρα θα τα εμπλουτίζω καθημερινά, από την  επικαιρότητα,
με ιστορικές διαδρομές, λόγια σοφίας, ποίηση δική μου και νεοελλήνων ποιητών, συνεντεύξεις ανθρώπων του πνεύματος και της τέχνης, διδακτικές ιστορίες, θεολογικά θέματα μαζί με ένα εδάφιο της ημέρας, γιατί πιστεύω πως ο Λόγος του Θεού είναι Αληθινός και εποικοδομητικός για την ανθρώπινη ψυχή…
Σας περιμένω πάλι από την αρχή , να δηλώσετε ότι σας αρέσει η σελίδα μου με 0 αναγνώστες ξεκινάω  και πάλι από την ΑΡΧΗ!
Σας ευχαριστώ για την υπέροχη και αληθινή φιλία μας όλα αυτά τα χρόνια και σας αφήνω την αρχική σελίδα μου, που θα εμπλουτίζεται καθημερινά.
Πιστεύω και εύχομαι να την βρείτε ενδιαφέρουσα!
 Και να θυμάστε πως:
Όταν το εγώ κυριαρχεί το μαζί είναι νεκρό.
Αντίθετα, όταν υπάρχει ΑΓΑΠΗ το εγώ αφανίζεται
και δίνει Λόγο στο ΕΜΕΙΣ….
Καλή συνέχεια στην ημέρα σας!

Η Ρένα Τζωράκη αποχαιρετά το Λογοτεχνικό περιβόλι
και προσκαλεί τους  ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ της στο νέο
αναβαθμισμένο Σάιτ…


Η αρχική μου σελίδα στο  ανανεωμένο, γρήγορο , Λογοτεχνικό περιβόλι!


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas