Η τεράστια αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Tesco προχωρά σε μια καινοτόμα κίνηση για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, εισάγοντας το «κίτρινο αυτοκόλλητο», που δείχνει πως ένα προϊόν φτάνει στην ημερομηνία λήξης του και είναι δωρεάν.
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στις προσπάθειες της εταιρείας να μειώσει τα απόβλητα και να επιτύχει τους στόχους της για μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
Η δοκιμή της νέας πολιτικής πραγματοποιείται σε περιορισμένο αριθμό καταστημάτων Express και αφορά πελάτες που επισκέπτονται τα καταστήματα μετά τις 9:30 μ.μ.
Πριν από την τοποθέτηση των δωρεάν τροφίμων στα ράφια στα σούπερ μάρκετ, αυτά θα προσφέρονται πρώτα σε φιλανθρωπικές οργανώσεις και στα μέλη του προσωπικού.
Τάση τα τρόφιμα σε έκπτωση
Η ζήτηση για εκπτωτικά τρόφιμα στα σούπερ μάρκετ αυξάνεται συνεχώς. Σύμφωνα με στοιχεία της Barclays για το 2023, σχεδόν τα δύο τρίτα των νοικοκυριών αγοράζουν προϊόντα σε έκπτωση.
Σε εσωτερικό σημείωμα που διέρρευσε στην εφημερίδα The Telegraph, η Tesco ενημέρωσε το προσωπικό ότι η πολιτική με το «κίτρινο αυτοκόλλητο» με αξία 0 δολαρίων στοχεύει στη συνέχιση των προσπαθειών για μείωση της σπατάλης τροφίμων στις επιχειρήσεις της.
Εκπρόσωπος της αλυσίδας ανέφερε ότι η Tesco βρίσκεται συνεχώς σε αναζήτηση καινοτόμων τρόπων για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, τονίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας για βιωσιμότητα και περιβαλλοντική υπευθυνότητα.
Πηγή:eidiseis.gr
Δημοσίευση σχολίου