“Δίδαξέ με, Κύριε, τον δρόμο σου, και θα περπατώ στην αλήθεια σου· προσήλωνε την καρδιά μου στον φόβο τού ονόματός σου...." Ψαλμός 86:11-12

 


Δίδαξέ με, Κύριε, τον δρόμο σου, και θα περπατώ στην αλήθεια σου·
προσήλωνε την καρδιά μου στον φόβο τού ονόματός σου. Θα σε αινώ,
Κύριε ο Θεός μου, με όλη την καρδιά μου,
και θα δοξάζω το όνομά σου στον αιώνα·”

Ψαλμός  86:11-12

Ο Ιησούς μας άφησε μια πολλή σημαντική εντολή , να αγαπάμε τον Κύριο με όλη μας την καρδιά, την ψυχή, το νου και τη δύναμη και ότι η δεύτερη πιο σημαντική είναι να αγαπάμε τον πλησίον μας όπως τον εαυτό μας (Μάρκος 12:30–31).
Ο Θεός θέλει να έχουμε μια καρδιά πλήρως προσηλωμένη σ' Αυτόν, όχι μια καρφιά που αποσπάται στο κοσμικό φρόνημα,.αλλά ο Θεός πρέπει πάντα να παίρνει την πρώτη θέση!

Ο Ιησούς γνώριζε το σκοπό για τον οποίο ήρθε στη γη και επικεντρώθηκε μόνο σε αυτό.
Όταν κάλεσε τους αποστόλους Του, άφησαν όλα τα άλλα και Τον ακολούθησαν. Να είστε μονοδιάστατοι και να στρέφετε την καρδιά σας πλήρως στον Θεό, και Εκείνος θα είναι σε θέση να σας χρησιμοποιήσει με σπουδαίους τρόπους.

Ολοκληρώνω με την μικρή προσευχή της ημέρας:

Πατέρα, βοήθησέ με να έχω πάντα μια αδιαίρετη καρδιά που είναι γεμάτη με Σένα πρώτα και κύρια. Είσαι το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή μου και Σε χρειάζομαι και Σε αγαπώ τόσο πολύ, αμήν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ με: Ο ΣΤΙΧΟΣ της ΗΜΕΡΑΣ


ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas