"Κάθε λόγος τού Θεού είναι δοκιμασμένος· είναι ασπίδα σ’ εκείνους που εμπιστεύονται σ’ αυτόν...."Παροιμίες 30:5-6

 


Κάθε λόγος τού Θεού είναι δοκιμασμένος· είναι ασπίδα σ’ εκείνους που εμπιστεύονται σ’ αυτόν.

Μη προσθέσεις στα λόγια του· μήπως σε ελέγξει, και βρεθείς ψεύτης.

Παροιμίες 30:5-6

Με αφορμή το παραπάνω εδάφιο από τις Παροιμίες του κεφαλαίου 30 και των εδαφίων 5-6 , θα πρέπει όλοι μας να κατανοήσουμε πως ο Λόγος του Θεού είναι η ασπίδα μας στην μάχη και πρέπει να τον εμπιστευόμαστε σε καθημερινό επίπεδο, γιατί είναι μέρος της πνευματικής πανοπλίας μας κατά το εχθρού,που διεκδικεί το σώμα, το πνεύμα και την ψυχή μας.
Και θα ολοκληρώσω με την μικρή προσευχή της ημέρας:

Κύριε, σε παρακαλώ συγχώρεσέ με που  αμφιβάλλω Πολλές φορές στη ζωή μου.
Συγχώρεσέ με , για τις φορές που  που άκουσα τον κόσμο ή κάποιον παραπλανημένο κήρυκα που διαβάζει τον λόγο Σου και μετά με διαβεβαιώνει , με τις πράξεις του,
ότι δεν εννοεί αυτό που λέει. Θύμισέ μου, Κύριε, ότι θα εκτεθούν ως ψεύτες και ότι ο Λόγος Σου είναι Αλήθεια.
Βοήθησέ με να μην προσθέτω ή να αφαιρώ ,
ποτέ πράγματα στον Άγιο Λόγο ΣΟΥ.
Σe ευχαριστώ , από τα βάθη της ψυχής μου,
που  EIΣAI  η ασπίδα προστασίας μου
ετοιμοτάτη  βοήθεια , σε κάθε δοκιμασία μου,
 Στρατηγός και σύμμαχος  στη των καθημερινές  μου μάχες.
Στο όνομα του Ιησού,  προσεύχομαι
Αμήν!

Διαβάστε και άλλα με θέμα : Ο ΣΤΙΧΟΣ της ΗΜΕΡΑΣ &ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ




ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.




Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas