“Επειδή, ο Κύριος γνωρίζει τον δρόμο των δικαίων· ενώ ο δρόμος των ασεβών θα χαθεί.” Ψαλμός 1:6

    


Σήμερα θα αναρτήσω στο μπλοκ μου ένα μικρό εδάφιο από τον ψαλμό 1ο και το εδάφιο 6:

Επειδή, ο Κύριος γνωρίζει τον δρόμο των δικαίων· ενώ ο δρόμος των ασεβών θα χαθεί.”



Με αφορμή τα παραπάνω λόγια θα κάνουμε μια μικρή προσευχή:

Κύριε μου και Θεέ μου,

βοήθησέ με να είμαι ένας από τους ευσεβείς που ψάχνεις να βρεις με βαθύ το αίσθημα του άγιου Φόβου Σου μέσα μου!

Εσύ γνωρίζεις ακόμα και τον αριθμό των τριχών στο κεφάλι μου πόσο μάλλον σε κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζω.

Ελευθέρωσέ με από το κακό που έχει σχεδιάσει ο Σατανάς για μένα και την οικογένειά μου,

και οδήγησέ με, εκεί που θέλεις ΕΣΥ, να εργαστώ για τη ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ... 

Όταν φαίνεται ότι οι κακοί τα πάνε περίφημα με ζωές χωρίς προβλήματα,
θύμισέ μου σε παρακαλώ ,
ότι είναι μόνο μια ψευδαίσθηση,
όλα είναι ένα τέχνασμα του εχθρού της ψυχής μας

 & ότι το τέλος του δρόμου που διανύουν είναι ο θάνατος, τόσο ο πνευματικός 
όσο και ο σωματικός ,
τους περιμένει 
ο πόνος, το σκοτάδι , ο αιώνιος όλεθρος  και η καταστροφή.
Άφησε σε παρακαλώ αυτή τη γνώση να με βοηθήσει να υπομείνω τους αγώνες ,
που αντιμετωπίζω εδώ και τώρα.
Στο όνομα του Ιησού, προσεύχομαι Αμήν!


Διαβάστε όλο τον ψαλμό 1ο ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ:

https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/2020/09/1_5.html




Διαβάστε και άλλα με θέμα : Ο ΣΤΙΧΟΣ της ΗΜΕΡΑΣ &ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas