ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ!

 




Επιμελείται & παρουσιάζει η Ρένα Γ. Τζωράκη


Επουράνιε Πατέρα μου,

Αυτό το πρωϊνό έρχομαι ενώπιόν Σου με μια καρδιά γεμάτη ευγνωμοσύνη, ευχαριστία και ελπίδα σε ΕΣΕΝΑ!

Σε ευχαριστώ για το δώρο αυτής της νέας ημέρας, για κάθε  αναπνοή   μου και για τις ευκαιρίες που βρίσκονται μπροστά μου.

Καθώς ο ήλιος ανατέλλει και ζωγραφίζει τον ουρανό με τις ένδοξες αποχρώσεις του, θυμάμαι την απεριόριστη δημιουργικότητα και αγάπη Σου.

Κύριε, δώσε μου τη δύναμη να αντιμετωπίσω οποιεσδήποτε δυσκολίες μπορεί να έρθουν στο δρόμο μου σήμερα.
Γέμισέ με , με ακλόνητο θάρρος, πίστη 
 και αποφασιστικότητα, γνωρίζοντας ότι είσαι δίπλα μου, καθοδηγώντας με σε κάθε βήμα. 

Καθώς ξεκινώ το ταξίδι αυτής της ημέρας,
είθε η σοφία Σου να φωτίσει το μονοπάτι μου. Ανοίγω τα μάτια μου για να δω την ομορφιά σε κάθε στιγμή και τα μαθήματα σε κάθε εμπειρία. Δώσε μου διάκριση να παίρνω σοφές αποφάσεις και τη χάρη να μαθαίνω από τα λάθη μου.

Πατέρα, παραδίδω τις ανησυχίες μου σε Σένα.
Αντικατέστησε τους φόβους μου με πίστη, τις αμφιβολίες μου με εμπιστοσύνη και τα φορτία μου με την ειρήνη Σου που ξεπερνά κάθε κατανόηση. Θύμισέ μου ότι η αγάπη Σου είναι μια συνεχής πηγή παρηγοριάς και καταφυγίου.

Προσεύχομαι για όσους έχουν ανάγκη, Κύριε.
 Είθε το θεραπευτικό Σου άγγιγμα να είναι πάνω στους αρρώστους,
η προμήθειά Σου πάνω στους πεινασμένους
και η παρηγοριά Σου πάνω στους θλιμμένους.
Χρησιμοποίησέ με σαν όργανο της συμπόνιας και της αγάπης Σου
προς τους γύρω μου.

Βοήθησέ με να ζήσω αυτή τη μέρα με πρόθεση και σκοπό.
Είθε οι πράξεις μου να αντανακλούν το φως Σου
και τα λόγια μου να φέρνουν ενθάρρυνση σε όσους συναντώ.
Επέτρεψέ μου να είμαι ένας φάρος ελπίδας σε έναν κόσμο που μερικές φορές αισθάνεται σκοτεινός και αβέβαιος.

Σε ευχαριστώ, Κύριε, για τις ευλογίες του χθες, τις ευκαιρίες του σήμερα και τις υποσχέσεις του αύριο.
Παραδίδω αυτή την ημέρα στα χέρια Σου, γνωρίζοντας ότι η χάρη Σου είναι αρκετή για μένα.
 Είθε το θέλημά Σου να γίνει σε όλα όσα κάνω.

Στο άγιο και πολύτιμο όνομά Σου, προσεύχομαι.

Αμήν.




Διαβάστε και άλλες ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ με ΚΑΛΗΜΕΡΑ


ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas