ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ & ΤΗΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ ΜΑΣ!

                    

Κύριε Ιησού,
προσεύχομαι να ακούσεις την προσευχή μου, γιατί είμαι αδύναμος και αβοήθητος και δεν έχω κανέναν άλλο εκτός από Εσένα να στραφώ στον καιρό της δυσκολίας μου.
 Νιώθω τόσο χαμένος και τόσο μόνος και δεν ξέρω προς τα πού να στραφώ.
 Το σώμα μου έχει γίνει τόσο αδύναμο και τα μάτια μου είναι κόκκινα από το κλάμα και τα πράγματα είναι τόσο δύσκολα που Σου ζητώ να μου δείξεις το έλεός Σου.

Κράτα με, προσεύχομαι,
από το να πέσω κάτω και να τα παρατήσω.
 Είσαι ο Θεός μου και Σε έχω εμπιστευτεί.
Κύριε, υποσχέθηκες να είσαι μαζί μου για να με βοηθήσεις στην αδυναμία μου και να με μεταφέρεις όταν τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα.
Υποσχέθηκες να με μεταφέρεις και ζητώ τη βοήθειά Σου.

Κύριε, είμαι υπηρέτης Σου και Σε έχω εμπιστευτεί στο παρελθόν.
Έλα σε βοήθειά μου την ώρα της αδυναμίας μου,
προσεύχομαι και φέρε με στην αγκαλιά της αγάπης Σου.
Υψώνω την καρδιά μου σε Σένα, Κύριε, όλη την ημέρα,
 και Σε εμπιστεύομαι να βοηθήσεις όπως έχεις υποσχεθεί.
 Στο όνομα του Ιησού προσεύχομαι,

Αμήν.

 

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas