Ραγίζει καρδιές ο δάσκαλος της 11χρονης Βασιλικής!!! «Δανείζομαι το γέλιο σου, για να μην ξεχάσω το παιδί μέσα μου»!!!


Με μία συγκινητική ανάρτηση στα social media ο δάσκαλος της Βασιλικής, αποχαιρετά την 11χρονη μαθήτριά του που δολοφονήθηκε από τον θείο της, στην Ηλεία.


Με μία συγκινητική ανάρτηση στα social media ο δάσκαλος της Βασιλικής στο σχολείο της Μυρτιάς, αποχαιρετά την 11χρονη μαθήτριά του που δολοφονήθηκε από τον θείο της, στην Ηλεία.

“Δανείζομαι το γέλιο σου, για να μην ξεχνάω το παιδί μέσα μου”, γράφει μεταξύ άλλων στον αποχαιρετισμό του ο Τάσος Τζαμάλης τον οποίο συνοδεύει με το άδεια θρανίο της 11χρονης Βασιλικής.

Πιο συγκεκριμένα,  ο δάσκαλος της 11χρονης γράφει χαρακτηριστικά:

“Είχαμε κανονίσει σήμερα να μου φέρεις τα ρούχα τα παλιά να τα βάφουμε με χρυσαφί σπρέι για να είσαι η αμμουδιά στο σκετσάκι στη γιορτή. Δεν μπορούσα να διανοηθώ, ότι θα σε έκαναν άγγελο στον ουρανό πια. Δανείζομαι το γέλιο σου, για να μη ξεχνάω το παιδί μέσα μου… εκεί καταφεύγω όταν τρομάζω με τους ανθρώπους”.

Η ανάρτηση του δασκάλου:

“Βασιλικούλα μου,

Καλό σου ταξίδι.

Είχαμε κανονίσει σήμερα να μου φέρεις τα ρούχα τα παλιά να τα βάφουμε με χρυσαφί σπρέι για να είσαι η αμμουδιά στο σκετσάκι στη γιορτή.

Δεν μπορούσα να διανοηθώ, ότι θα σε έκαναν άγγελο στον ουρανό πια.

Δανείζομαι το γέλιο σου, για να μη ξεχνάω το παιδί μέσα μου… εκεί καταφεύγω όταν τρομάζω με τους ανθρώπους”


ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas