Σύμφωνα με τον Ρώσο πρόεδρο, οι παγκοσμιοποιητές, είναι «νόμιμοι στρατιωτικοί στόχοι» , επειδή προσπαθούν ενεργά να καταλάβουν την εξουσία παράνομα μέσω ενός παγκοσμιοποιητικού πραξικοπήματος…
Ο ιδρυτής του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) Κλάους Σβαμπ είναι ένας «παγκοσμιοποιημένος τρομοκράτης» που «κρατά την ανθρωπότητα ως λύτρα», σύμφωνα με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν, ο οποίος προειδοποίησε την ελίτ ότι η Νέα Παγκόσμια Τάξη τους έχει αποτύχει και ότι οι «ημέρες τους είναι μετρημένες».
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν εκφώνησε ομιλία στις 5 Οκτωβρίου στην ολομέλεια της 20ης συνάντησης της Διεθνούς Λέσχης Συζήτησης Valdai στο Σότσι και τόνισε τις τεκτονικές και μη αναστρέψιμες αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στην παγκόσμια τάξη.
Σύμφωνα με τον Πούτιν, οι παγκοσμιοποιητές, συμπεριλαμβανομένου του Σβαμπ και των στενών του συμβούλων, είναι «νόμιμοι στρατιωτικοί στόχοι» , επειδή προσπαθούν ενεργά να καταλάβουν την εξουσία παράνομα μέσω ενός παγκοσμιοποιητικού πραξικοπήματος.
Πριν από δεκαέξι χρόνια, στη Διάσκεψη Ασφαλείας του Μονάχου το 2007, ο Βλαντιμίρ Πούτιν είπε στους δυτικούς ηγέτες ότι ο φυσικός τύπος του διεθνούς συστήματος είναι η πολυπολικότητα, δείχνοντας ξεκάθαρα ότι η Ρωσία θα ήταν αντίθετη στη δημιουργία μιας Νέας Παγκόσμιας Τάξης βασισμένης στη διεθνή φιλελεύθερη τάξη που βασίζεται σε κανόνες επιθετικά. από την παγκοσμιοποιητική ελίτ και τους φιλελεύθερους πολιτικούς της στις δυτικές δημοκρατίες.
«Η στιγμή της αλήθειας έχει έρθει», σύμφωνα με τον Πούτιν, και τα σχέδια της παγκόσμιας ελίτ για μια Νέα Παγκόσμια Τάξη υποχωρούν μπροστά στα μάτια μας, ενώ ένας νέος πολυπολικός κόσμος, στον οποίο οι παραδοσιακοί πολιτισμοί διατηρούν την κληρονομιά τους εντός των συνόρων τους, «αναδύεται σαν τον φοίνικα».
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στον Βαλντάι, ο Βλαντιμίρ Πούτιν περιέγραψε έξι αρχές στις οποίες θέλει να τηρήσει η Ρωσία και προσφέρει σε άλλα έθνη τη δυνατότητα να ενταχθούν σε αυτήν. Σύμφωνα με το Sputnik:
« Πρώτον , θέλουμε να ζούμε σε έναν ανοιχτό, διασυνδεδεμένο κόσμο, στον οποίο κανείς δεν θα προσπαθήσει ποτέ να δημιουργήσει τεχνητά εμπόδια στην επικοινωνία των ανθρώπων, στη δημιουργική τους πραγμάτωση και στην ευημερία. Πρέπει να υπάρχει ένα περιβάλλον χωρίς φραγμούς», είπε ο Πούτιν.
Η δεύτερη αρχή είναι η ποικιλομορφία του κόσμου, η οποία όχι μόνο πρέπει να διατηρηθεί, αλλά θα πρέπει επίσης να αποτελεί το θεμέλιο της καθολικής ανάπτυξης.
Η τρίτη αρχή, σύμφωνα με τον αρχηγό του ρωσικού κράτους, είναι η μέγιστη αντιπροσωπευτικότητα: «Κανείς δεν έχει το δικαίωμα ούτε μπορεί να κυβερνά τον κόσμο για άλλους ή για λογαριασμό άλλων. Ο κόσμος του μέλλοντος είναι ένας κόσμος συλλογικών αποφάσεων, τόνισε ο Ρώσος πρόεδρος.
Τέταρτον είναι η παγκόσμια ασφάλεια και η διαρκής ειρήνη που λαμβάνει υπόψη εξίσου τα συμφέροντα των μεγάλων και των μικρών χωρών. Για να επιτευχθεί αυτό, είναι σημαντικό να απελευθερωθούν οι διεθνείς σχέσεις από τη νοοτροπία του μπλοκ και τη σκοτεινή κληρονομιά της εποχής της αποικιοκρατίας και του Ψυχρού Πολέμου, σύμφωνα με τον Πούτιν.
Η πέμπτη αρχή είναι η δικαιοσύνη για όλους: «Η εποχή της εκμετάλλευσης οποιουδήποτε –το έχω πει ήδη δύο φορές– ανήκει στο παρελθόν. Οι χώρες και οι λαοί έχουν ξεκάθαρα επίγνωση των συμφερόντων και των δυνατοτήτων τους και είναι έτοιμοι να βασιστούν στον εαυτό τους, και αυτό πολλαπλασιάζει τη δύναμή τους. Πρέπει να παρέχεται σε όλους πρόσβαση στα οφέλη της σύγχρονης ανάπτυξης», τόνισε ο Πούτιν.
Η έκτη αρχή είναι η ισότητα: κανείς δεν πρέπει να αναγκάζεται να υπακούει σε αυτούς που είναι πλουσιότεροι ή πιο ισχυροί εις βάρος της δικής τους ανάπτυξης και των εθνικών τους συμφερόντων, σύμφωνα με τον Ρώσο πρόεδρο.
«Το «πολιτιστικό μοντέλο» που αναφέρεται στην ομιλία του Πούτιν φαίνεται αγκυροβολημένο σε «αρχές» – όπως οι μη αποικιακές σχέσεις. μη υποστηρικτικές συμπεριφορές· με σεβασμό στη διαφορετικότητα που έχει τις ρίζες του στις διαφορετικές παραδόσεις – αυτό θα απαιτήσει τεράστια δουλειά για τη δημιουργία νέων κοινών διεθνών κανόνων», σύμφωνα με τον Paolo Raffone, στρατηγικό αναλυτή και διευθυντή του Ιδρύματος CIPI στις Βρυξέλλες.
«Η δυτική «φιλελεύθερη διεθνής τάξη βασισμένη σε κανόνες» είναι μονομερής και θα μπορούσε να επιβληθεί σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο της ιστορίας με μόχλευση στη δύναμη και την εξέχουσα θέση μιας μικρής ομάδας αποικιακών δυνάμεων που μετά το φιλελεύθερο μοντέλο κρίση και τον εμφύλιο πόλεμο (1914- 1945) έχει κληρονομηθεί από μια μακρινή αλλά υπερ-ισχυρή χώρα (ΗΠΑ).
«Με λίγα λόγια, μπορώ να πω ότι η προσέγγιση του «πολιτισμικού μοντέλου» πιθανώς στοχεύει στη δόμηση ενός «λογισμικού» κοινού κόσμου, ενώ η «φιλελεύθερη τάξη βασισμένη σε κανόνες» στόχευε στην οικοδόμηση ενός επιβεβλημένου «υλισμικού» που υπερασπίζεται από «κανόνες». υπηρετώντας την οικονομική και στρατιωτική ηγεμονία».
Πηγή primenews.press
Δημοσίευση σχολίου