Για τα φετινά μου γενέθλια 26-7-2023, ένα μικρό ευχαριστώ στις αγαπημένες μου φίλες και συνοδοιπόρους για την Αιώνια Πατρίδα….

 

Για τα φετινά μου γενέθλια 26-7-2023, ένα μικρό ευχαριστώ στις αγαπημένες μου φίλες και συνοδοιπόρους για την Αιώνια Πατρίδα….
Γράφει η Ρένα Γ. Τζωράκη

Αγαπημένες μου  φίλες,  πόσο με συγκινήσατε με την ΑΓΑΠΗ σας τις ευχές σας ,τα υπέροχα λόγια σας μια κατάθεση της ψυχής σας!

Ευχαριστώ τον Κύριο που μου χάρισε όλες εσάς, την κάθε μια τόση ξεχωριστή-πολύτιμη και μοναδική,  ένα υπέροχο κόσμημα στην άγια εκκλησία του!!!

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, γιατί χρωματίσατε με τα υπέροχα χρώματα του ουράνιου τόξου της ΑΓΑΠΗΣ την χτεσινή γενέθλια ημέρα μου και σας εύχομαι ο Κύριος μας και θεός μας να σας έχει κάτω από την Ύψιστη  προστασία Του καθημερινά τόσο εσάς όσο και τις οικογένειές σας, να σας αυξάνει τα πνευματικά σας όρια και να σας καθοδηγεί μέσα στη Σοφία και την ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ!



Αντεύχομαι στην κάθε μία σας με όλη μου την αγάπη εν χριστώ Ιησού:

Ο Κύριος να σας  ευλογεί

και να σας φυλάει.

Ο Κύριος να σας δείξει την εύνοιά του

και να σας ελεήσει.

Ο Κύριος να σας συμπαραστέκεται

και να σας  δίνει την  ειρήνη Του.


Ο Θεός της ελπίδας να σας γεμίσει με κάθε λογής χαρά και ειρήνη που δίνει η πίστη, για να έχετε περίσσια ελπίδα με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος.



Από κάθε λογής κακό

να σας φυλάει ο Κύριος·

να προφυλάει τη ζωή σας.

Ο Κύριος να σας προστατεύει

σαν φεύγετε και σαν έρχεστε·

από τα τώρα και παντοτινά!




ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.


 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas