ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΚΕΨΗ ΣΗΜΕΡΑ 15 ΜΑΪΟΥ 2023 στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

                    


 

"Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας· όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει."

 Ιωάννης 14:27

Σήμερα, ας αφιερώσουμε λίγο χρόνο για να συλλογιστούμε το εδάφιο Ιωάννης 14:27, όπου ο Ιησούς λέει, «Ειρήνη αφήνω μαζί σας. Σου δίνω την ειρήνη μου. Δεν σας δίνω όπως δίνει ο κόσμος. Μην αφήνετε τις καρδιές σας να ταράζονται και μην φοβάστε».

Δεν είναι παρήγορο να γνωρίζουμε ότι ο Ιησούς μάς προσφέρει την ειρήνη του; Σε έναν κόσμο που μπορεί να είναι χαοτικός και αγχωτικός, είναι εύκολο να αισθάνεστε συγκλονισμένοι και ανήσυχοι. Αλλά ο Ιησούς μας υπενθυμίζει ότι η ειρήνη του δεν είναι σαν την ειρήνη που προσφέρει ο κόσμος. Είναι μια ειρήνη που υπερβαίνει κάθε κατανόηση και μας δίνεται ελεύθερα.

Έτσι, αν αισθάνεστε ταραγμένοι ή φοβισμένοι, πάρτε μια βαθιά ανάσα και θυμηθείτε ότι ο Ιησούς είναι μαζί σας. Θέλει να ηρεμήσει τους φόβους σας και να σας γεμίσει με την ειρήνη του. Αφιερώστε λίγο χρόνο στην προσευχή και ζητήστε του να σας βοηθήσει να αισθανθείτε την παρουσία του στη ζωή σας.

Ας προσπαθήσουμε να ζήσουμε με καρδιές που είναι ατάραχες και άφοβες, γνωρίζοντας ότι έχουμε έναν Σωτήρα που μας αγαπά και είναι πάντα μαζί μας, προσφέροντάς μας την τέλεια ειρήνη του.

 

Γιατί ο ΙΗΣΟΥΣ είναι  Ειρήνη , δικαιοσύνη & ΑΓΑΠΗ!

Αγάπη ανεκτίμητη, ιδιαίτερη, μοναδική!

Αγάπη δίχως όρους !

Με την Αγάπη Του, είναι κοντά στους συντετριμμένους και με τις χήρες και τα ορφανά.

Είναι με τους πονεμένους, τους αρρώστους, τους πράους και τους καθαρούς στην καρδιά.

Οι άνθρωποι φωνάζουν και Εκείνος απαντά.

Οι άνθρωποι σπάνε και Εκείνος επισκευάζει.

Είναι ο Πατέρας των ορφανών, ο Προστάτης των αδυνάτων.

Τα παιδιά του είναι πολλά.

Η αγάπη του ατελείωτη.

Βρίσκεται στο τείχος που χτίζεται.

Προστατεύει τους εργαζόμενους.

Μικρούς και μεγάλους, αγαπά τους πάντες ανεξάρτητα από το παρελθόν ή την αμαρτία.

Είναι μαζί μου κι εγώ είμαι μαζί Του.

Είναι με τους ταπεινούς.

Είναι με τους αρρώστους.

Είναι μαζί μου στην κοιλάδα της σκιάς του θανάτου.

Με οδηγεί δίπλα σε ήρεμα νερά.

Είναι ο Ποιμένας μου.

Είναι με τα πρόβατά Του.

Είναι παντού, όπου οι άνθρωποι καλούν.

Έρχεται στους χήρους, ορφανούς, άρρωστους, μοναχικούς και αδύναμους.

Ετοιμάζεται να μας σώσει από την Αίγυπτο.

Είναι μαζί μας στη μάχη.

Είναι μαζί μας στην πείνα.

Ο Θεός μου είναι πάντα κοντά μου και ποτέ μακριά.

Ετοιμάζει μια θέση για μένα στο σπίτι Του.

Υπάρχουν πολλά αρχοντικά, και εδώ, είμαι στην παλάμη του χεριού Του.

Με αγαπούν και με αγαπούν.

Πού είναι ο Θεός μου; δεν είναι το ερώτημα.

Πού δεν είναι ο Θεός μου; Είναι.

Ο Θεός είναι με τον λαό Του, κοντά στους συντετριμμένους, και βλέπει τους πληγωμένους.

Είναι ο Θεός του λαού μας.

Είναι με τον λαό μας και ο Θεός προηγείται μας.

Ο Θεός είναι στον ουρανό στο θρόνο Του.

Είναι πάντα κοντά.

Είναι μαζί μου ως Ποιμένας, μέντορας, φίλος, πατέρας, φύλακας, θεραπευτής, προστάτης, αγαπημένος, οδηγός, δάσκαλος, αλλά πάνω από όλα αυτά, ο Σωτήρας μου!
Διαβάστε περισσότερα

 (εδώ) εδώ


ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.


 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas