Ο ΣΤΙΧΟΣ, με το ΕΔΑΦΙΟ της ΗΜΕΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 6/3/2023 ,με μια ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

               

Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου ,
καλημέρα ευχές για μιαν ευλογημένη - δημιουργική εβδομάδα !
Σήμερα  αναρτώ στην ιστοσελίδα μου ένα μικρό εδάφιο από το Κατά Ματθαίον κεφάλαιο 3 εδάφιο 1-2:

"Εκείνες τις μέρες ο Ιωάννης ο Βαπτιστής ήρθε κηρύττοντας στην έρημο της Ιουδαίας, λέγοντας: Μετανοήστε, γιατί η βασιλεία των ουρανών είναι κοντά."



Με αφορμή τον σημερινό στίχο

 Τα  λόγια μας ακούγονται παράξενα σε έναν κόσμο που φοβάται να πει την αλήθεια για την αμαρτία και το κακό. Ωστόσο, κάθε χαμένος άνθρωπος χρειάζεται απεγνωσμένα να μετανοήσει, δηλαδή να αλλάξει την καρδιά και τη ζωή του, να αναζητήσει τον Θεό και να ζήσει για τον Ιησού ως Κύριο.
Ναι, η σωτηρία έρχεται σε μας ως δώρο της χάρης του Θεού.
Με τη σειρά της, η χάρη που μας αφήνει αναλλοίωτους δεν είναι αληθινή χάρη. Η χάρη όχι μόνο μας συγχωρεί για τη θυσία του Ιησού στο σταυρό, αλλά μας ελευθερώνει επίσης από μια κενή και καταστροφική ζωή χωρίς τον Θεό και τον δρόμο Του.


Η  μικρή προσευχή  της ημέρας:

Ουράνιε Πατέρα μου,

συγχώρεσέ με, για τις αμαρτίες , τις αδυναμίες, τα λάθη μου.
Θέλω να σου  δώσω την καρδιά μου,   για να ζήσω στο εξής   μια ζωή αφιερωμένη για ΕΣΕΝΑ!
 Να ζήσω  σύμφωνα με το θέλημά Σου και για τη δόξα Σου.
 Μάθε με να αγαπώ!
Να αγαπώ ανυπόκριτα, να συγχωρώ όσους με έβλαψαν.

Μαλάκωσε την καρδιά μου, μάθε με να συμπάσχω  με τους ανθρώπους που πονούν ,
να χαίρομαι με εκείνους ,που χαίρονται!
Μέσα στην αδυναμία μου, να είμαι δυνατός ενωμένος μαζί Σου!
Στο όνομα του Ιησού προσεύχομαι,
Αμήν.

Διαβάστε και άλλη ανάλυση στίχων στον σύνδεσμο:

https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/search/label/Ο%20ΣΤΙΧΟΣ%20της%20ΗΜΕΡΑΣ




 ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas