Ο ΣΤΙΧΟΣ, με το ΕΔΑΦΙΟ της ΗΜΕΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 4/3/2023 ,με μια ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου ,καλημέρα!
Σήμερα  αναρτώ στην ιστοσελίδα μου ένα μικρό εδάφιο από το
  Α’ Ιωάννη κεφάλαιο 3 εδάφιο 1:

«Πόσο μεγάλη είναι η αγάπη που μας χάρισε ο Πατέρας, ώστε να ονομαζόμαστε παιδιά του Θεού! Και αυτό είμαστε! Ο λόγος που ο κόσμος δεν μας γνωρίζει είναι ότι δεν τον γνώρισε.»

Με αφορμή τον σημερινό στίχο

Μερικά δώρα είναι  τόσο  πολύτιμα , που δεν υπάρχουν λόγια για να τα περιγράψουμε, αλλά και τόσο θαυμάσια, που  αδυνατούμε με το μικρό μας νου ,  να τα εκτιμήσουμε πλήρως.
Το μεγαλύτερο από αυτά τα δώρα είναι ότι είμαστε παιδιά του Θεού!
 Έχουμε υιοθετηθεί στην οικογένεια του Πατέρα!
 Ο Ιησούς μας, ισχυρίζεται πως είμαστε τα  μικρότερα αδέρφια του!
Παρόλο που ο κόσμος μπορεί να μην το αναγνωρίζει αυτό, αυτή η συνθήκη δεν το κάνει λιγότερο αληθινό.
Εξάλλου, ο κόσμος δεν αναγνώρισε τον Δημιουργό του όταν έγινε σάρκα και έζησε ανάμεσα στους ανθρώπους που είχε φτιάξει.
 Ο Λόγος του Θεού, ωστόσο, εξακολουθεί να διακηρύσσει την αλήθεια.
ΕΙΜΑΣΤΕ τα παιδιά του Θεού!


Η  μικρή προσευχή  της ημέρας

Σε ευχαριστώ, αγαπημένε  Επουράνιε Πατέρα, για την απίστευτη ευλογία να είμαι παιδί σου!
Ένα δώρο που ο μικρός ανθρώπινος νους μου αδυνατεί να κατανοήσει ...
Ξέρω ότι δεν έχω αρχίσει να καταλαβαίνω όλα τα υπέροχα πράγματα που σημαίνει αυτό το δώρο....
 Ωστόσο, αγαπημένε μου  Πατέρα, ανυπομονώ για το τι μπορώ να μάθω τώρα για το τι σημαίνει,
και περιμένω με χαρά τη μέρα που θα μπορέσω να σε δω πρόσωπο με πρόσωπο και να μάθω πλήρως το νόημα αυτής της χαράς!
 Στο όνομα του Ιησού.
Αμήν.


Διαβάστε και άλλη ανάλυση στίχων στον σύνδεσμο:

https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/search/label/Ο%20ΣΤΙΧΟΣ%20της%20ΗΜΕΡΑΣ

 


ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.


 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas