Δύο μεγάλα κανάλια, το Mega και ο Alpha είχαν παραγγείλει δημοσκοπήσεις τις οποίες, όμως, δεν δημοσιοποίησαν καθώς η εικόνα της κυβέρνησης εμφανιζόταν αποδεκατισμένη
Νέες πληροφορίες έρχονται από κυβερνητικές πηγές σχετικά με
το πεδίο των δημοσκοπήσεων.
Δύο μεγάλα κανάλια, το Mega και ο Alpha είχαν παραγγείλει
δημοσκοπήσεις τις οποίες, όμως, δεν δημοσιοποίησαν καθώς η εικόνα της
κυβέρνησης εμφανιζόταν αποδεκατισμένη, με χαμηλά ποσοστά προτίμησης και μία
σειρά ποιοτικών στοιχείων να υποβαθμίζουν και την εικόνα του Πρωθυπουργού.
Οι δύο δημοσκοπήσεις είχαν ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό.
Είχαν ένα πολύ μεγάλο δείγμα και άρα ήταν ιδιαίτερα
αντιπροσωπευτικές. Ωστόσο, δεν βγήκαν στην δημοσιότητα και ούτε θα βγουν.
Το παρασκήνιο από τις δημοσκοπήσεις
Το ερώτημα είναι γιατί: Η κυβέρνηση, είναι γεγονός, ότι
διατηρεί προνομιακές σχέσεις με συγκεκριμένα κανάλια και μέσα από αυτά ρυθμίζει
την καθημερινή ατζέντα.
Το συγκρότημα Μαρινάκη και το συγκρότημα Βαρδινογιάννη που
ελέγχουν τα κανάλια παρόλο που σε πολλές περιπτώσεις βρέθηκαν ενάντια στη
κυβέρνηση, θέλησαν να μη δώσουν μια κλωτσιά στο πεσμένο Μητσοτάκη και μετά από
εκατέρωθεν συνεννοήσεις αποφάσισαν να μην τις παρουσιάσουν με το σκεπτικό ότι
δεν είναι επιστημονικά έγκυρες καθώς έγιναν λίγες μέρες μετά το δυστύχημα.
Οι σχέσεις καναλαρχών με την κυβέρνηση
Να θυμίσουμε τις σχέσεις των καναλιών με τη κυβέρνηση. Το
συγκρότημα Μαρινάκη χάλασε παλαιότερα τις σχέσεις του με την υπόθεση των
υποκλοπών και καλυτέρεψαν με παρέμβαση τρίτων. Το συγκρότημα Βαρδινογιάννη έχει
καλές σχέσεις και με τον Αλέξη Τσίπρα αλλά και με τον Νίκο Ανδρουλάκη ενώ
θεωρείται ότι θα ήθελε μία συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Γενικά δεν θέλει έναν Κυριάκο
Μητσοτάκη παντοδύναμο, κυρίαρχο και άρα ανεξέλεγκτο.
Η απότομη εναλλαγή Κυριακού
Θυμίζουμε και άλλο ένα γεγονός που δημιούργησε ένα ζήτημα
στις σχέσεις κυβέρνησης-καναλιών.
Ο ΑΝΤ1 παρήγγειλε δημοσκόπηση λίγες μέρες μετά το δυστύχημα,
ο παρουσιαστής διαφώνησε με την δημοσιοποίησή της ενώ και ο πρόεδρος της
εταιρίας δημοσκόπησης τόνισε ότι δεν ήρθε αυτόκλητα.
Οι πληροφορίες θέλουν ότι το μεγάλο αφεντικό του ΑΝΤ1
Κυριακού ήθελε να «χτυπήσει» την κυβέρνηση παρουσιάζοντας μία δημοσκόπηση με
πολύ αρνητικά ευρήματα.
Ενώ την ίδια ώρα, ο τηλεπαρουσιαστής του ΑΝΤ1 Αντώνης
Κανάκης χτυπούσε ανελέητα την κυβέρνηση και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό.
Γιατί έγινε αυτό; Το παρασκήνιο λέει ότι ο κ. Κυριακού έχει
θυμώσει με την κυβέρνηση που επιχειρείται από συνδρομητικό κανάλι (ΝΟVA) να
μπει στην ελεύθερη αγορά των καναλιών και συγκεκριμένα στον Alpha.
Το πιστό «σκυλί», ο ΣΚΑΙ
Την ίδια ώρα, στον ΣΚΑΙ, βασικό χορηγό επικοινωνίας της
κυβέρνησης, έχασε την εκπομπή του ένας τηλεπαρουσιαστής μεσημεριανής εκπομπής
ιδιαίτερα δημοφιλής ο οποίος κατακεραύνωσε την κυβέρνηση για το δυστύχημα στα
Τέμπη ενώ και ένας πανελίστας σε άλλη εκπομπή βρέθηκε εκτός πλάνων.
Μιλάμε για πολύ γρήγορα αντανακλαστικά από το κανάλι του
Φαλήρου ενώ καθημερινά με τον Α.Πορτοσάλτε, τον πραγματικό κυβερνητικό
εκπρόσωπο, προσπαθεί να δημιουργήσει ασπίδα προστασίας στο Μαξίμου.
Νέο πολιτικό σκηνικό
Πάντως, η αλήθεια είναι ότι οι τελευταίες δημοσκοπήσεις μετά
την τραγωδία στα Τέμπη αποτύπωσαν ένα νέο πολιτικό σκηνικό.
Ένα σκηνικό κάμψης της κυβέρνησης με το σενάριο της
αυτοδυναμίας να είναι ένα αδύνατο σενάριο και η διαφορά της ΝΔ με το ΣΥΡΙΖΑ να
πέφτει στο 3%.
Συγκεκριμένα, όλα τα ευρήματα από τις τελευταίες τέσσερις
δημοσκοπήσεις των MRB, GPO, MARC και PRORATA έδειξαν ότι υπάρχει οργή και θυμός
στο εκλογικό σώμα, υπάρχει ρεύμα δυσαρέσκειας γενικά στο πολιτικό σύστημα ενώ
για πρώτη φορά υπάρχουν αρκετές αρνητικές αξιολογήσεις για τον Πρωθυπουργό.
Όλα αυτά, πέραν από το εκλογικό σώμα, επηρεάζουν και τις
σκέψεις των καναλαρχών για το πως θα πρέπει να κινηθούν στη συνέχεια σε ένα
περιβάλλον πολιτικής αστάθειας.
Μαξιμιλιανός
ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ
ΠΕΡΙΒΟΛΙ (logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com)
Πηγή: bankingnews.gr
Δημοσίευση σχολίου