"Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή. Κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρά μόνο μέσω εμού."

 


Μια μικρή σκέψη σήμερα 8-2-2023 στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ:

Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου την εγκάρδια καλημέρα μου  σας στέλνω σήμερα 8 Φεβρουαρίου 2023 με ένα μικρό εδάφιο από την Αγία Γραφή και συγκεκριμένα από το Ευαγγέλιο κατά Ιωάννη το κεφάλαιο 14 εδάφιο 6:

«Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή. Κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρά μόνο μέσω εμού.»

Ίσως η σκέψη του Θεού να μην μπει ποτέ στο μυαλό σας.
Αν ναι, διαβάστε παρακάτω σας παρακαλώ!
Αφορά την ολοκλήρωση της ζωής σας, δηλαδή το προσωπικό σας μέλλον.
Από  την πλευρά μου προσωπικά , είμαι πεπεισμένη ότι υπάρχει μόνο μία απάντηση στο ερώτημα της αίσθησης της ζωής: η γνώση του Θεού όπως αποκαλύπτεται στον Υιό Του, Ιησού Χριστό.
Αλλά ακόμα κι αν ο Θεός και η σχέση μαζί Του είναι σημαντικά για εσάς, μπορεί να έχετε ερωτήσεις σχετικά με το θέμα και να θέλετε να μάθετε περισσότερα. Πώς όμως; Κάποτε διάβασα σε ένα κοσμικό περιοδικό: "Ανακαλύψτε τον μυστικό δρόμο προς τον Θεό μέσα από όνειρα και φαντασία!"
 Είναι πραγματικά αυτός ο καλύτερος τρόπος για να έρθετε σε επαφή με τον Θεό και να Τον γνωρίσετε;
Είναι σίγουρα μια τολμηρή υπόθεση, μόνο που δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που λέει ο ίδιος ο Θεός.
 Και μόνο οι δηλώσεις Του και οι υποσχέσεις Του  είναι έγκυρες.
Όποιος επιθυμεί να τον επισκεφτεί  , είναι ο μόνος δρόμος ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!
Γιατί ΑΥΤΟΣ είναι ο μόνος Μεσίτης Ουρανού και Γης, ο μόνος , που έχυσε το τίμιο αίμα Του για εσένα, για εμένα, για όλους μας!
Αυτός είναι η ΟΔΟΣ, η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ!
Εκείνος είναι το Άλφα και το ΩΜΕΓΑ!
 Η Αρχή και το Τέλος!

Και το έργο Του το ολοκλήρωσε επάνω στο Σταυρό  του Μαρτυρίου στο Γολγοθά , όταν είπε το «Τετέλεσται!»
Ποιος άλλος έδωσε την ψυχή Του για εσένα, για εμένα , για όλους μας;
Ποιος πήρε επάνω Του την αμαρτία όλου του κόσμου;
Ποιος επιφορτίστηκε όλες τις ασθένειες, τα φορτία μας, τα βάρη μας, τις κληρονομικές κατάρες μας και έφερε την Ειρήνη μέσα μας, την πλήρη  ίαση , στην ψυχή, στο σώμα και το πνεύμα μας;
Κανένας άλλος εκτός από τον γλυκύτατο Ιησού Χριστό  τον Ναζωραίο, τον Ζωντανό  Κύριό μας!

Ο Ιησούς λέει σ’ αυτόν: Εγώ είμαι ο δρόμος, και η αλήθεια, και η ζωή· κανένας δεν έρχεται στον Πατέρα, παρά μόνον διαμέσου εμού·
 Μόνο ο Χριστός είναι ο Μεσολαβητής μεταξύ Θεού και ανθρώπου. Το παραπάνω εδάφιο από την Αγία Γραφή μας λέει.
Μόνο ο Ιησούς Χριστός είναι ο «Συνήγορος» τον οποίο αναγνωρίζει ο Θεός και ο οποίος μπορεί να οδηγήσει οποιονδήποτε στον Θεό για να συμφιλιωθεί μαζί Του. Όποιος αποκαλύπτει τη ζωή του ενώπιον του Υιού του Θεού, όσο φορτωμένος κι αν είναι με αδικίες, λαμβάνει συγχώρεση και γνωρίζει τον Θεό ως Πατέρα του. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να βρούμε την εκπλήρωση για τη ζωή μας και την αληθινή ευτυχία μέσα μας!
Καλή συνέχεια στην ημέρα σας με  άπειρες ευλογίες ΚΥΡΙΟΥ!

        Ακούστε όλο το κεφάλαιο Κατά Ιωάννη 14:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas