Ο ΣΤΙΧΟΣ, με το ΕΔΑΦΙΟ της ΗΜΕΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 21/2/2023 ,με μια ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

 


Και έτσι θα προσμείνει ο Κύριος για να σας ελεήσει, και έτσι θα υψωθεί για να σας λυπηθεί· επειδή, ο Κύριος είναι Θεός κρίσης· μακάριοι όλοι αυτοί που τον προσμένουν.

Ησαΐας 30:18

Με αφορμή τον σημερινό στίχο

 

Ο Θεός καθυστερεί  να αποδώσει τη δικαιοσύνη Του,  ειδικά στην περίπτωση που   η δικαιοσύνη σημαίνει  την τιμωρία του λαού Του «Γεμάτος χάρη και αργός στο θυμό» είναι μια φράση που χρησιμοποιείται επανειλημμένα για να περιγράψει τον Θεό στην Παλαιά Διαθήκη.
Ο Θεός λαχταρά να δείξει τη χάρη Του και να ευλογήσει τον λαό Του. Παρατείνει τον χρόνο για να μας δώσει την ευκαιρία να μετανοήσουμε και να επιστρέψουμε σε Εκείνον.
Στον Ιησού, ο Θεός δίνει τον δικό του γιο ως λυτρωτική θυσία για τις αμαρτίες μας.
 Ας ακούσουμε   το θείο Λόγο   του Θεού και ας ανταποκριθούμε παραδίδοντας τη ζωή και την καρδιά μας στον Θεό που μας περιμένει.

Η  μικρή προσευχή  της ημέρας:

Παντοδύναμε Θεέ και Αββά Πατέρα,
 πώς μπορώ να σε ευχαριστήσω για την αγάπη και το έλεός σου που φάνηκε στη θυσία του Υιού σου για την αμαρτία μου; Συγχώρεσέ με για τις φορές που δεν έχω δείξει με όλη μου τη δύναμη πόσο ευγνώμων είμαι για τη χάρη σου στον τρόπο που ζω τη ζωή μου.
 Τελειοποίησε με με τη δύναμη του Πνεύματός σου καθώς με συγχώρεσες και με καθάρισες με τη βοήθεια της χάρης σου. Στο όνομα του Ιησού.

Διαβάστε και άλλη ανάλυση στίχων στον σύνδεσμο:

https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/search/label/Ο%20ΣΤΙΧΟΣ%20της%20ΗΜΕΡΑΣ

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas