Ο ΣΤΙΧΟΣ της ΗΜΕΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 12/12/2022 με ένα μικρό εδάφιο της ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ σε μια ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

 

Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου ,καλημέρα!
Σήμερα  αναρτώ στην ιστοσελίδα μου ένα μικρό εδάφιο από το κεφάλαιο 4 της Επιστολής προς  Γαλάτες:

«Όταν, όμως, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, ο Θεός εξαπέστειλε τον Υιό του, ο οποίος γεννήθηκε από γυναίκα [και] υποτάχθηκε στον νόμο· για να εξαγοράσει αυτούς που ήσαν κάτω από τον νόμο, ώστε να λάβουμε την υιοθεσία. Και επειδή είστε γιοι, ο Θεός έστειλε το Πνεύμα τού Υιού του στις καρδιές σας, το οποίο κράζει: Αββά, Πατέρα.»

Γαλάτες 4:4-6

 

Η  μικρή προσευχή  της Ημέρας βάση αυτού του παραπάνω εδαφίου:

 

Αγαπημένε μου Ουράνιε Πατέρα,
τι μεγάλο προνόμιο να σε αποκαλώ εγώ ο ασήμαντος ΑΒΒΑ, Πατέρα!
Πόσο πολύτιμος Είσαι για εμένα!
Όσο συλλογίζομαι ότι έδωσες όλο σου τον εαυτό, όλο Σου το Είναι , έγινες για εμένα αμαρτία, για να περάσω από το βασίλειο του σκότους στο ανέσπερο βασίλειο του ΦΩΤΟΣ ΣΟΥ!
Είμαι καρπός του πόνου και της οδύνης Σου!
Βοήθησέ με ως το τέλος της επίγειας ζωής μου, να σε ευχαριστώ καθημερινά, να μην προσπεράσω αυτό το άγιο αίμα , που έδωσες για εμένα σαν κάτι ασήμαντο και αδιάφορο….
Αλλά με την έμπρακτη στάση και συμπεριφορά μου να σου  δίνω την καρδιά, την ψυχή, το πνεύμα μου, το νου μου για να μπορείς να με αλλάξεις και να με φέρεις στο μέτρο της πνευματικής ηλικίας του μονογενή  ΥΙΟΥ ΣΟΥ!
Μεταμόρφωσέ με και κάνε με ΕΙΚΟΝΑ ΔΙΚΗ ΣΟΥ , για να γίνω τέλειος γιος, τέλεια θυγατέρα με την δική Σου Υιοθεσία και να αναπαύομαι στην τέλεια εμπιστοσύνη Σου ότι είμαι παιδί δικό Σου κατά χάρη σωσμένο  με το πολύτιμο αίμα της Θυσίας Σου!
Σε ευχαριστώ για όλα!
Σε ευχαριστώ που με δέχτηκες έτσι ακριβώς όπως είμαι,  με τα λάθη, τα μειονεκτήματα, τις αμαρτίες μου!
Εσύ όλα τα μπορείς Κύριέ μου!
Χάρισέ μου μια νέα καρδιά, την δική Σου καρδιά , το δικό Σου Νου, τα δικά Σου μάτια,
για να μπορώ να προχωρώ έχοντας ΕΣΕΝΑ στα σκοτάδια του κόσμου!
Ευλογημένος να Είσαι στους Αιώνες των Αιώνων!
Αμήν!

 

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas