ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΚΕΨΗ ΣΗΜΕΡΑ 30 NΟΕΜΒΡΙΟΥ στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου

Διότι συ, Κύριε, είσαι αγαθός και εύσπλαγχνος και πολυέλεος εις πάντας τους επικαλουμένους σε. Αλλά διά της χάριτος του Κυρίου Ιησού Χριστού πιστεύομεν ότι θέλομεν σωθή.

Ψαλμός 86: 5 Πράξεις 15: 11

Μια συγχώρηση που δεν την αξίζουμε

     Διηγούνται ότι μια γυναίκα πλησίασε τον Ναπολέοντα κλαίγοντας για να του ζητήσει χάρη για το γιο της. Ο αυτοκράτορας της απάντησε ότι αυτό ήταν αδύνατο. Ο νεαρός αυτός στρατιώτης είχε λιποτακτήσει, και είχε διαπράξει προδοσία, κι επομένως η δικαιοσύνη απαιτούσε να τουφεκιστεί.

     -Αλλά εγώ δεν ζητώ δικαιοσύνη, παρακάλεσε η μητέρα. Εγώ σας ζητάω χάρη.

 

     -Κυρία μου, σας επαναλαμβάνω ότι ο γιος σας δεν αξίζει χάρη, επανέλαβε ο Ναπολέων.

     -Κύριε, φώναξε τότε η γυναίκα, αν την άξιζε, τότε αυτό δεν θα ήταν χάρη! Εγώ σας ζητάω χάρη, αυτό είναι το μόνο που σας ζητάω!

     -Ε, λοιπόν, σ’ αυτή την περίπτωση, του τη δίνω τη χάρη, είπε ο αυτοκράτορας και τον έσωσε απ’ το θάνατο.

     Δεν μπορώ να κερδίσω την εύνοια του Θεού παρουσιάζοντάς Του καλά έργα ή προσπαθώντας να βρω δικαιολογίες. Αν όμως επικαλεστώ την άπειρη ευσπλαχνία Του, το αμέτρητο έλεός Του, δεν θα διαψευστώ ποτέ! Ο Θεός χαρίζει δωρεάν τη χάρη Του και τη σωτηρία Του σε όποιον επιστρέφει σ’ Αυτόν. Στην πραγματικότητα, όταν παραδέχομαι ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα μόνος μου, ότι είμαι χαμένος, ότι δεν έχω καμιά λύση, αυτό σημαίνει ότι παραδέχομαι ταυτόχρονα και ότι ο Θεός υπάρχει, και ότι μπορεί και θέλει να με σώσει. Μας αγαπάει πραγματικά, με μια αγάπη αιώνια (Ιερεμίας 31: 3), μια αγάπη που δεν την αξίζουμε (Ρωμαίους 5: 6), ακόμα κι αν αισθανόμαστε δυστυχισμένοι, και ανάξιοι αγάπης. Για τέτοια άτομα ακριβώς ήρθε ο Ιησούς Χριστός: «Δεν ήλθον διά να καλέσω δικαίους, αλλά αμαρτωλούς εις μετάνοιαν» (Λουκάς 5: 32). Μετάνοια, αυτό ακριβώς σημαίνει. Να Του φέρει κανείς τη δυστυχία του, την αναξιότητά του, και τις αμαρτίες του. Κάνε το αυτό απλά, αγαπητέ αναγνώστη, και θα έχεις αμέσως τη βεβαιότητα της συγχώρησής σου. Θα γνωρίσεις αμέσως τη χάρη Του και την ειρήνη Του!

ΟΛΕΣ οι καλημέρες εδώ :

https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/search/label/ΚΑΛΗΜΕΡΑ

 


ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.


Πηγή: gbv-online.org

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas