Ο ΣΤΙΧΟΣ με το ΕΔΑΦΙΟ της ΗΜΕΡΑΣ, σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ στο ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ 16-8-2022

Αφού έχουμε αυτές τις υποσχέσεις, αγαπητοί φίλοι, ας εξαγνιστούμε από κάθε τι που μολύνει σώμα και πνεύμα, τελειοποιώντας την αγιότητα από σεβασμό προς τον Θεό.

2 Κορινθίους 7:1

Σκέψεις  με αφορμή το σημερινό στίχο...

Σε έναν κόσμο τόσο γεμάτο περισπασμούς και πειρασμούς, η αγνότητα είναι δύσκολη. Ακόμη περισσότερο από δύσκολο, το κάλεσμα στην αγνότητα συχνά ξεχνιέται και αγνοείται. Η «φτηνή χάρη» ( Ιούδα 4 ) αντικαθιστά την κλήση για παθιασμένη ζωή. Παρόλο που δεν θέλουμε ποτέ να ενδώσουμε σε μια πράξη δικαιοσύνης, πρέπει επίσης να θυμόμαστε ότι η ακαθαρσία μέσω της τεμπελιάς ή της έλλειψης δέσμευσης ή της απλής εξέγερσης μολύνουν όσους ισχυρίζονται ότι είναι Χριστιανοί και καταστρέφουν την επιρροή μας ενώπιον του κόσμου που παρακολουθεί. 

Η  μικρή προσευχή  της ημέρας:

Κύριε Ιησού Χριστέ,  Ουράνιε Πατέρα. Έρχομαι γεμάτη συντριβή και ταπείνωση, μπρος στο Θρόνο της Δόξας Σου, δια μέσω του Μονογενή Υιού Σου, που έδωσε το άγιο αίμα Του σε μένα και άνοιξε δρόμο Σωτηρίας...
Καθάρισε την καρδιά μου, τη ζωή μου, το σώμα μου, την επιρροή μου,  το πνεύμα, τις μύχιες σκέψεις και επιθυμίες μου.
 Είθε τα λόγια μου και οι σκέψεις μου να είναι άμεμπτες στα μάτια σου. Θέλω να είμαι άγιος όπως είσαι άγιος και να σε τιμώ όπως μόνο εσύ είσαι άξιος τιμής.

Μόνο εσύ είσαι ο Θεός! Μέσω του Ιησού το ζητώ. Αμήν.

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas