"Άκου Νύμφη μου, έρχομαι στη γη...."


Άκου Νύμφη μου, έρχομαι στη  γη.
Γράφει για το Νέο Λογοτεχνικό περιβόλι η  V. Galli

 

Ας ακούσουν οι λαοί!

Έρχομαι ξανά στη γη. Άκου Νύμφη μου, ετοιμάσου εσύ.

Πρόσεχε γύρω σου πολύ, λύκοι με ένδυμα προβάτου και με στόμα γλυκύ, όμως δηλητήριο στάζουν στην ψυχή.

Προσπαθούν να σε δαγκώσουν, να σ' αρπάξουν από  ΜΕ.

Πρόσεχε, Νύμφη μου γέμισες με γνώση και φούσκωσες πολύ.

Είπες  είμαι πλήρης, έχω γνώση πολλή, τι τα θέλω τα χαρίσματα ήταν για άλλη εποχή .

Γι αυτό Νύμφη μου μπέρδεψες τον δρόμο  μου και βρέθηκες αλλού.

Πως  μπορείς να πετάξεις χωρίς φτερά, τώρα που έρχονται δεινά;;

Άκου Νύμφη μου τι σου λαλώ  ΕΓΩ. Είσαι πληγωμένο πουλί και δεν μπορείς να  πετάξεις στον ουρανό. Σου τσάκισαν τα φτερά , όλοι αυτοί που σε οδήγησαν στα τυφλά , χωρίς να σου δώσουν χορτάρι τρυφερό, χωρίς να σου δώσουν καθαρό νερό, αλλά σου έδωσαν σανό και βρώμικο νερό.

 

Όμως  εγώ Έρχομαι και σε καλώ.

Τρέξε  ξανά σε   ΜΕ , μονό σε ΜΕ.

Κοίταξε ΕΜΕ, στρέψε τα ματιά   σου σε ΕΜΕ.

Θα σε στολίσω Νύμφη μου, με στολίδια λαμπερά. Θα σου δώσω Χαρίσματα ξανά, θα εκχεω το Πνεύμα μου σε ΣΕ δυνατά.

Δεν θα μπορείς να σταθείς πια χωρίς τα στολίδια μου αυτά.

Θα σε πληρώσω με το Πνεύμα  μου και κανείς δεν θα μπορεί να σου αντισταθεί.....

 

Ημέρες του Ηλία έρχονται στη  γη ξανά. Νέοι ΒΛΑΣΤΟΙ, ΝΕΑ ΚΛΑΔΙΑ θα φυτρώσουνε ξανά.

Θα βγάλω τους ΠΡΟΦΗΤΕΣ  Μου από την σπηλιά.

Θα στέκονται μπροστά στους βασιλείς, στους  ηγέτες των  εθνών και θα φέρουν κρίση εις αυτούς. 

 Θα δένουν και θα κλείνουνε τον ουρανό.

ΝΕΟ ΠΡΑΓΜΑ, θα κάνω ΕΓΩ σ όλη τη γη με δύναμη πολύ.

Θα βρέξω  ΟΨΙΜΗ βροχή  σ όλη τη γη. Θα πλημμυρίσεις με το Πνεύμα μου Νύμφη μου ΕΣΥ . Ουράνιοι καταρράκτες  Πνεύματος Άγιου θα πέσουν στη γη.

 Νύμφη ΜΟΥ σ αγαπώ πολύ.....

Αμήν ,αμήν Βασιλέα ΙΗΣΟΥ.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

 

Αυτός ο λόγος δόθηκε με ΥΜΝΟ  ουράνιο από τον ΚΥΡΙΟ.

Ας είναι δοξασμένο το ΑΓΙΟ, ΑΓΙΟ πονόματου.

 

   V. Galli

                                           ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas