Λόγος Θεού προς πάσαν την Εκκλησία του Ιησού Χριστού ,σε όλες τις ηπείρους της γης



Λόγος Θεού προς  πάσαν την  Εκκλησία του Ιησού Χριστού ,σε όλες τις ηπείρους της γης

Γράφει για το Νέο Λογοτεχνικό περιβόλι η Vivi G.

 

Εκκλησία  μου λαέ μου ....άνοιξε τα ώτα σου και τους οφθαλμούς σου και

ΙΔΕ  ,ΙΔΕ ,γύρω σου τα σημεία των καιρών.... Σεισμοί , λοιμοί , καταποντισμοί.....

Σείω τα βουνά ,σείω ,τις χαράδρες, σείω τις πεδιάδες σείω τις  θάλασσες ....

Θέλω ταρακουνήσει πόλεις   θέλω ταρακουνήσει κώμες....

Λαέ μου, λαέ μου γιατί δεν βλέπεις τι γίνεται γύρω σου ?   Γιατί ?

 

Παίζεις ως παιδάριο  ως βρέφος....

ΙΔΕ λοιπόν ,ότι ετοιμάζουν το βδέλυγμα της ερημώσεως  και δεν έχεις νοήσει, τι θέλεις συμβεί ,αλλά αρέσκεσαι σ αυτά που γαργαλίζουν τα ώτα σου ....

 

Γιατί δεν έρευνάς  το Λόγο μου, δεν ζητάς αποκάλυψη από ΕΜΕ ,αλλά πλανάσαι από πλάνους, από ψευδοπροφήτες  ....

 

Από αυτούς που κλέψανε τη δόξα ΕΜΟΥ του ζώντος Θεού και σε οδήγησαν  σε θολά και βρώμικα νερά και δεν σου δώσανε τριφύλλι τρυφερό ,αλλά σε θρέψανε με σανό....

 

Πού είναι ,πού είναι οι γέννες μέσα στην εκκλησία μου .....???

Πού είναι τα μωρά της εκκλησίας .....???

Γιατί δεν κοιλοπονείς? Γιατί δεν τίκτεις ?

Γιατί δεν βοάς προς εμέ?

 

ΩΡΑ ΩΔΙΝΩΝ για  να γεννήσεις τον ΥΙΟΝ τον άρρενα.

ΩΔΙΝΕΣ, ΩΔΙΝΕΣ ΛΑΕ ΜΟΥ.

Γνωρίζεις ότι μετά τις ωδίνες έρχεται η γέννα , έρχεται αλλαλαγμός  ,έρχεται μέγας θερισμός εις ολην την γην...

 

Γι αυτό Νύμφη μου θρήνησε , κλάψε  βόησε, για να σε ενδύσω με το ΦΩΣ ΜΟΥ με την ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΜΟΥ

 

για να λάμψεις και να φωτίσεις με το ΦΩΣ  μου τα έθνη  ,για να φέρεις τον Λόγο μου σε όλη τη γη για να σταθείς ενώπιον των ιθυνόντων με παρρησία και εξουσία ΙΔΙΚΗ ΜΟΥ ως ΛΕΩΝ  όπως εγώ που είμαι ο ΛΕΩΝ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ.

 

Νύμφη μου σ αγαπώ εγώ ο Νυμφιος σου και σε καλώ σε πνευματική επαγρύπνηση σε πνευματική επιστράτευση.

 

Λαέ μου ,λαέ μου μήπως εγέρασες??? Μήπως ξέχασες το σκοπό σου???

Μήπως ξέχασες τον οραματισμό σου ??

Μήπως έχασες τον δρόμο σου ???

Μήπως πήγες αριστερά και δεξιά ??? Μήπως ξέχασες, ότι η οδός μου είναι στενή και τεθλιμμένη???

 

Μήπως ξέχασες, πώς για να φτάσεις στο θρόνο μου στη βασιλεία μου θέλεις φορέσει ακάνθινο στεφάνι ,όπως το φόρεσα εγώ ???

 

Ω!!! εκκλησία μου ώρα να ξυπνήσεις να αφυπνιστείς , να μείνεις φύλακας στις επάλξεις ,στη σκοπιά σου ...

Εάν μείνεις στη σκοπιά που σε έθεσα θέλω επεκτείνει τις σκηνές σου  δεξιά και  αριστερά  και θέλω σε περιλούσει με μάνα από τον ουρανό ....

Θέλω γεμίσει τις αυλές σου με αρνία σιτευτά και θέλω φέρει αυτά εις την αγκάλη σου ,δια να τα  θηλάσεις και να τα θρέψεις με  στερεά τροφή  ....

 

Μείνε φρουρός και φύλακας στη σκοπιά σου.

Είναι ΩΡΑ ΩΔΙΝΩΝ ,ΩΔΙΝΩΝ..

Ώρα να βοησεις ,να κλάψεις ,να κοιλοπονησεις  για να γεννήσεις τον ΥΙΟΝ ΤΟΝ ΑΡΡΕΝΑ... και να ξεχυθείς στα έθνη...

ΒΟΗΣΕ λαέ μου και θέλω σε κοσμήσει με πολύτιμους μαργαρίτας  και σαπφείρους και αδάμαντας  και όνυχας και χρυσίον .... Θέλω σε σηκώσει Νύμφη μου εφ όλης της γης ως ΛΕΟΝΤΑ  δια να φωτίσεις τα έθνη δια να ελευθερώσεις τους δεσμίους ,τους φυλακισμένους ,δια να αναστήσεις τους νεκρούς ,δια να ανοίξεις τους οφθαλμούς των τυφλών και ν ανοίξεις τα ώτα των κουφων.... Για να φανερωσεις το ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΗ.

ΕΜΕ ΤΟΝ ΖΩΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ

 

ΙΔΟΥ ,ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΚΑΜΕΙ ΝΕΟΝ ΠΡΑΓΜΑ ΕΦ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ....

 

ΣΗΚΩ  ΕΓΕΡΘΗΤΙ , ΕΓΕΡΘΗΤΙ  ΛΑΕ ΜΟΥ....

 

Vivi G.

Maranatha.

Πλάτυνον τὸν τόπον τῆς σκηνῆς σου καὶ ἄς ἐκτείνωσι τὰ παραπετάσματα τῶν κατοικιῶν σου· μή φεισθῇς· μάκρυνον τὰ σχοινία σου καὶ στερέωσον τοὺς πασσάλους σου.

Ὦ τεθλιμμένη, τεταραγμένη, ἀπαρηγόρητος, ἰδού, ἐγὼ θέλω στρώσει τοὺς λίθους σου ἐκ μαρμάρων πορφυρῶν καὶ θέλω βάλει τὰ θεμέλιά σου ἐκ σαπφείρων.

Καὶ θέλω κάμει τὰς ἐπάλξεις σου ἐξ ἀχάτου καὶ τὰς πύλας σου ἐξ ἀνθράκων καὶ ἅπαντα τὸν περίβολόν σου ἐκ λίθων ἐκλεκτῶν.

Ησαΐας,   Κεφάλαιο 54: 2, 11, 12



ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas