Λόγος Ζώντος ΘΕΟΥ αιωνίου.

Ο ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ του ΖΩΝΤΟΣ ΘΕΟΥ στις 24-12-2021 όπως δόθηκε στη    V. Galli στις 24-12-2021, για το ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. ©

 

Λόγος Ζώντος αιωνίου.

ΘΕΟΥ

Εκκλησία μου λαέ μου άνοιξε την καρδία σου σε μένα τον Σωτήρα  Χριστό για να σε  γεμίσω  από τη δόξα μου ΞΑΝΑ.

ΠΕΤΑΞΕ τη  λέπρα και την τυφλότητα  από τα μάτια σου για να διαγραφώ έμπροσθέν σου ΕΓΩ ο ΙΗΣΟΥΣ και να σε πλημμυρίσω από τη δόξα μου , όπως πλημμύρισα  την εκκλησία των μαθητών μου στο ΑΝΩΓΕΙΟ...και έζωσα αυτή με τις πύρινες γλώσσες του Πνεύματος μου του  ΑΓΙΟΥ..

 

Μη λακτίζεις άλλο προς ΕΜΕ ΤΟΝ ΖΩΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ.

ΔΕΣ τη γύμνια σου  και τη φτώχεια σου

και  ζήτησε  παρ ΕΜΟΥ  κολλύριο , για να καθαρίσεις ξανά τους οφθαλμούς σου.

ΑΝΟΙΞΕ την θύρα της καρδιάς σου για να   κατοικήσω  ΞΑΝΑ με  το Πνεύμα μου το ΑΓΙΟ  εντός σου..

ΠΕΤΑ το  κάλυμμα και  τα στολίδια και τα έργα του εχθρού  από πάνω σου....

 

ΑΦΥΠΝΙΣΟΥ , ΕΓΕΡΘΗΤΙ  σε ακατάπαυστη ΠΡΟΣΕΥΧΗ ,και ΕΚΖΗΤΗΣΗ  ΕΜΟΥ για να μη πιαστείς  ΞΑΝΑ στον ΥΠΝΟ....

 

Είναι ώρα  που  κόβω τα ξερά κλαδιά ,που δεν φέρνουν καρπό και λιώνω  το  ΠΑΧΟΣ σου ΛΑΕ ΜΟΥ.

 

Διότι επαχύνθη πολύ η καρδία  σου, λέει ο Κύριος των δυνάμεων, γι αυτό θα περάσεις μέσα από φωτιά ,για  να σε καθαρίσω  από πλάνες ,από ετεροδιδασκαλίες ,από το φρόνημα του κόσμου, από τους Ισμαήλ, τους Αμαλήκ τους Σαούλ, τις Ιεζάβελ  [ που συντρώγεις και πίνεις μαζί τους ] ,απ αυτούς που εργάζονται δια την εαυτών  κοιλία, από ψευδοπροφήτες που προφητεύουν  ειρήνη και ασφάλεια ,ενώ ο εχθρός της ψυχής ωρύεται να σε καταπιεί.

 

Για να σε θέσω ξανά στην ΣΤΕΝΗ οδό μου ,που οδηγεί σε μένα τον Σωτήρα σου και να μην είσαι πλέον πρόβατο εκλελυμένο χωρίς οδηγό, για να μην τρέχεις αριστερά και δεξιά και ΤΡΩΣ τροφή μολυσμένη, σύμμικτη και καμένη και ουχί καθαρά ήτις είναι ο Λόγος μου
ο αιώνιος .

 

Για να μη τρέχεις σε δάση καμένα και πλέκονται τα μαλλιά σου λαέ μου όπως του Αβεσσαλώμ ....

Πρόσεχε έσχατη ώρα .

ΝΟΕΙΣ,  ΒΛΕΠΕΙΣ, ΑΚΟΥΣ ή ΣΚΥΒΕΊΣ την κεφαλή σου και προσκυνάς διατάγματα ανθρώπων?

 

Ή ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ

τη χρυσή εικόνα του Ναβουχουδονόσορα?

Ή  αρέσκεσαι να περπατάς μέσα στην ερημωμένη γη ,όπου δεν φύεται κρίνο ,ούτε  σύρεται σκώληξ ?.

ΕΠΗΡΘΗ καρδία σου κατ ΕΜΟΥ του Αγίου του Ισραήλ κόρη της Σιών....και ΈΚΛΕΙΣΕΣ τα ώτα σου προς ΕΜΕ....

ΚΥΝΗΓΗΣΕΣ τους προφήτες μου και τους έστειλες στον ποταμό Χωρήβ...

Όμως εγώ τρέφω αυτούς με ΜΑΝΑ από τον ουρανό...

ΦΥΣΙΕΙΣ από περηφάνια και λέγεις :

Τι τα θέλω εγώ τα χαρίσματα ,ήταν γι άλλη εποχή.

Τι τους θέλω τους προφήτες?

Γνωρίζω εγώ τον Λόγο, γνωρίζω, τι θέλει συμβεί εν τοις εσχάτοις καιροίς....

Νύμφη του Κυρίου ειμί και δεν θέλει με αποχωριστεί...

 

Όμως κόρη της Σιών ΑΚΟΥ τι λέει ο Κύριος των δυνάμεων δια εσέ:

ΚΟΙΜΑΣΑΙ  μ άλλους νυμφίους και συντρώγεις και πορνεύεις  μαζί τους....

Εγώ ο ΑΓΙΟΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ όμως θέλω σε εξεμέσει και  εκδιώξει  εσέ ,εάν δεν κλάψεις και θρηνήσεις ενώπιον μου....

Βδέλυγμα προς εμέ η πορνεία σου κόρη της Σιών ,μόλυνες το ιμάτιο σου...

 

ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ, ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ  και ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΞΑΝΑ και ΕΓΩ  θέλω πάλι σε περισυλέξει και καθαρίσει και αγιάσει όπως ο πατέρας τον ΑΣΩΤΟ υιό διότι ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΑΓΙΟΣ ,ΑΓΙΟΣ... και ΕΛΕΗΜΩΝ  και ΟΙΚΤΙΡΜΩΝ και  δεν υπάρχει ΑΛΛΟΣ ΕΚΤΟΣ ΕΜΟΥ ΘΕΟΣ και ΣΩΤΗΡ.

 

V. Galli

Maranatha


ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas