Στάθης Παναγιωτόπουλος: Δεν θα τον εκπροσωπήσω εγώ λέει ο δικηγόρος αδερφός του

 


Οι αποκαλύψεις για τον Στάθη Παναγιωτόπουλο έχουν φέρει σε δύσκολη θέση μέλη της οικογένειάς του - Ο αδερφός του που είναι δικηγόρος δηλώνει πως δεν θα τον εκπροσωπήσει στα δικαστήρια ενώ η μητέρα του είναι σε κακή ψυχολογική κατάσταση

Οι αποκαλύψεις για τον Στάθη Παναγιωτόπουλο έχουν φέρει σε δύσκολη θέση μέλη της οικογένειάς του. Ο αδερφός του που είναι δικηγόρος δηλώνει πως δεν θα τον εκπροσωπήσει στα δικαστήρια ενώ η μητέρα του είναι σε κακή ψυχολογική κατάσταση.

 

Μιλώντας στον ALPHA, o αδερφός του Στάθη Παναγιωτόπουλου είπε πως δεν θα εκπροσωπήσει τον αδερφό του σε αυτή την υπόθεση, καθώς τόσο ο ίδιος, όσο και η μητέρα τους βρίσκονται σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση γιατί δεν γνώριζαν για τη δράση του. Συγκεκριμένα σε ερώτημα αν θα εκπροσωπήσει τον αδελφό του είπε πως «όχι. Το λέω ειλικρινά δηλαδή. Δεν είμαι σε θέση να χειριστώ μια τέτοια υπόθεση. Ψυχολογικά δηλαδή δεν μπορώ να το αναλάβω. Η υπεράσπιση ενός συγγενή, του αδελφού μου συγκεκριμένα είναι δύσκολο. Δε θα με δείτε στην υπόθεση».

Στο αν γνωρίζει ποιος θα το αναλάβει είπε πως «δεν ξέρω ακόμη. Να σας πω ειλικρινά εμένα μ’ έχει ρωτήσει, ποια είναι η γνώμη μου αλλά δεν ξέρω ποιος θα τον αναλάβει. Ειλικρινά σας μιλάω δεν ήξερα καθόλου για την υπόθεση, ενδεχομένως είχε διστάσει ν’ απευθυνθεί σ έμενα παρ’ ό,τι είμαι πολλά χρόνια δικηγόρος». «Έχω συζητήσει πολύ λίγο μαζί του γιατί είναι δύσκολη η κατάσταση. Έχω συζητήσει πολύ λίγο μαζί του. Ειλικρινά δεν ξέρω αν έχει δικηγόρο που νομίζω ότι δεν έχει», συμπλήρωσε ο αδερφός του.

 

Σε ερώτημα αν ζήτησε τη νομική του συμβουλή απάντησε αρνητικά, προσθέτοντας ότι «όχι μπορεί να φαίνεται λίγο περίεργο, αλλά δεν το ήξερα. Το πληροφορήθηκα από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Καταλαβαίνετε ότι είναι πολύ δύσκολη η θέση της οικογενείας μου, είμαστε σε παρά πολύ άσχημη κατάσταση . Είναι απαράδεκτο αυτό που έκανε». Καταλήγοντας αν ο αδερφός του έχει καταλάβει τι έχει διαπράξει απάντησε «εντελώς, έχει ευαισθησία, έχει κατανοήσει εντελώς τι έκανε. Δεν είναι προσχηματική η συγγνώμη του. Είναι αληθινή».

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Πηγή: reader.gr

 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas