Ο Προφητικός λόγος του Κυρίου , που εδόθη στη V. Galli Κατά την διάρκεια της πρώτης καραντίνας



Λόγος Θεού προς όλη την εκκλησία Του.

         

Λαέ μου,

ΣΗΚΩ, γιατί κρύφτηκες; 

Γιατί είσαι στην αφάνεια;

Γιατί ΚΡΥΦΤΗΚΕΣ στις τρύπες και στις σπηλιές;

Εκεί κρύβονται οι αρουραίοι και συ πηγές μαζί τους;

Λαέ μου σε οδήγησαν γυναικάρια και άνδρες, που δεν ήταν διορισμένοι από  ΕΜΕ, αλλά αυτοδιορίστηκαν για να υψωθούν αυτοί, ενώ ΕΜΕ τον Άγιο Θεό με βάλανε στην άκρη.

Σας συμφέρει να φύγετε τώρα ,μακριά από τους ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ  ΠΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΥΝ ΕΙΡΗΝΗ , ενώ έρχονται ΔΕΙΝΑ ,που σας βρώμισαν με ΠΛΑΝΕΣ, πάρα να  έρθετε στην κρίση μου.

Είμαι ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗΣ  , ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ,αλλά και  ΘΕΟΣ ΠΥΡ  ΚΑΤΑΝΑΛΙΣΚΟΝ  και ΚΡΑΤΩ ΔΙΣΤΟΜΟ ΡΟΜΦΑΙΑ.

Η κρίσις μου άρχισε από τον οίκο μου.

 Όσοι αρέσκεστε να χαϊδεύετε την σάρκα σας, θα σας ΚΛΑΔΕΨΩ , γιατί είστε κλήματα χωρίς καρπό και θα σας  ΠΕΤΑΞΩ  μακριά  από μένα που είμαι η  ΑΜΠΕΛΟΣ η αληθινή το ΦΩΣ, η ΖΩΗ και η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ .

ΦΟΒΗΘΗΚΑΤΕ τον εχθρό, που μπορεί, να ΑΠΟΚΤΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ ,ουχί όμως ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ; 

Σε ποιο βασίλειο ανήκετε στο δικό μου ή του εχθρού;

Γιατί τρέξατε πίσω από ανθρώπους, που δόξαζαν τον εαυτό τους και όχι Εμένα τον Σωτήρα σας και ΕΥΦΡΑΙΝΑΤΕ την σάρκα σας , ενώ το πνεύμα σας ήταν ΝΕΚΡΟ ;;;  

Θέλετε να είστε ΥΠΗΚΟΟΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

ή ΕΜΟΥ του ΖΩΝΤΟΣ ΘΕΟΥ;

ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ  δεν έχετε πολύ χρόνο.

Ο  ΔΡΟΜΟΣ ΜΟΥ ΣΤΕΝΕΥΕΙ ΠΟΛΥ . ΜΑΚΑΡΙΟΙ  ,όσοι θα περπατούν  μέσα στο στενό μονοπάτι μου και δεν θα παρεκκλίνουν ούτε αριστερά ,ούτε δεξιά , αλλά θα έχουν τους οφθαλμούς  τους στραμμένους  σε ΜΕΝΑ τον ΙΗΣΟΥ.

Μόνο αυτοί θα εισελθόν στην βασιλεία των ουρανών.

Λαέ μου έρχονται ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΗΜΕΡΕΣ γεμάτες θλίψη και στενοχώρια σε όλη τη γη.

Θα απορούν τα έθνη της γης από τα ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΔΕΙΝΑ, θα κάνω άνω κάτω όλη την οικούμενη και οι ιθύνοντες της γης θα απορούν και δεν θα τολμούν να σηκώσουν το χέρι τους εναντίον Μου ,γιατί εγώ θα ει μαι ΚΥΡΙΟΣ εφ όλης της γης.

 Λαέ μου θα έρθει ώρα που θα χρειαστεί να ΜΑΡΤΥΡΗΣΕΤΕ ,για το Όνομα μου.

 Όμως ΠΩΣ;;;; Έτσι ΡΑΚΕΝΔΥΤΟΙ  και  ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΙ  και ΕΛΕΕΙΝΟΙ και  ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ χωρίς την πανοπλία μου; Έχετε ΠΟΛΕΜΟ μπροστά σας.

Πάει κανείς στον πόλεμο χωρίς ΟΠΛΑ ,χωρίς ΠΑΝΟΠΛΙΑ;;;;

 

ΑΚΟΥΣΕ  λαέ μου, εκκλησία μου, ΕΓΩ είμαι ο ΛΕΩΝ του ΙΟΥΔΑ η ΡΙΖΑ του  ΔΑΥΙΔ .

Και συ πρέπει να γίνεις ΛΕΩΝ, για να μπορέσεις να

υπομείνεις, γιατί θα ΔΙΩΧΘΕΙΣ από τον εχθρό πολύ....

Για αυτό λαέ μου, ΠΕΝΘΗΣΕ, ΘΡΗΝΗΣΕ, ΚΛΑΨΕ, ΚΡΑΞΕ και ΕΓΩ θα ακούσω τη φωνή σου και θα ΕΡΘΩ  να σε ντύσω ξανά με το άγιο  ένδυμα μου, με την πίστη μου με το χρίσμα μου με την εξουσία μου με τη μηλωτή του  Άγιου Πνεύματος μου. Έτσι μόνο θα μπορέσεις να σταθείς μπροστά στα ΔΕΙΝΑ που έρχονται.

Θα ρίξω ΜΑΝΝΑ από τον ουρανό πάνω σ αυτούς ,ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΖΗΤΟΥΝ  ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑ  και θα ΕΚΧΕΩ  το ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΑΔΙΑΚΟΠΑ  επάνω τους...

 

Θα σηκώσω ΠΑΙΔΑΡΙΑ ενώπιων των  ιθυνόντων, για να τους ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ  για την ΑΣΕΒΕΙΑ τους προς το ΠΡΟΣΩΠΟ μου  και γυναίκες ΔΕΒΟΡΕΣ και ΑΝΔΡΕΣ της ΒΟΥΛΗΣ ΜΟΥ , που δεν έκλιναν το γόνυ τους , που  δεν λιποψύχησαν, που δεν συμβιβαστήκαν με σύμμικτο Ευαγγέλιο και Ευαγγέλιο κατά την ευαρέσκεια της καρδιάς τους.

 ΕΣΧΑΤΗ ΩΡΑ επί της γης .

ΕΡΧΟΜΑΙ, ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΥΜΦΗ ΜΟΥ.....

 Αμήν έρχου Κύριε....

 

      V. Galli




ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas