Στην Ελπίδα, με όλη μου την αγάπη, με αφορμή τα γενέθλιά της…

 






 Στην Ελπίδα  Βεϊσάκη, με όλη μου την αγάπη, με αφορμή τα γενέθλιά της…

 Επιμελείται & γράφει η Ρένα  Γ. Τζωράκη




 Πολυαγαπημένη Ελπίδα μου,
σήμερα που γιορτάζεις,  πέρα από τις  συνηθισμένες ευχές,  που θα δεχτείς απλόχερα από όλες εμάς ,  για χρόνια πολλά θέλω να σου εκφράσω την ατομική  αγάπη μου για όλα αυτά τα χρόνια , τόσο από εμένα αλλά και  από όλες μας, την στήριξη, την ευαισθησία σου, μα πάνω από όλα την υπευθυνότητα, την καλοσύνη, την ευγένεια της ψυχής σου και την αξιοπρέπεια, που υπηρετείτε μαζί με τον  άνδρα σου στην εκκλησία  του Ιησού Χριστού.
Το χαμόγελό σου να ξέρεις πως μας δίνει δύναμη,
φωτίζει την κάθε στιγμή μας,
η αγκαλιά σου η τόσο τρυφερή και ανυπόκριτη, που λες και χωρά όλο τον κόσμο, ο ενθαρρυντικός, εποικοδομητικός  σου λόγος μέσα στις δυσκολίες &  δοκιμασίες που περνάμε ο καθένας- καθεμιά μας ξεχωριστά, μα πάνω από όλα οι  ένθερμες προσευχές, οι δεήσεις , οι ικεσίες, και η πίστη σας, που  είναι το σήμα κατατεθέν και το χαρακτηριστικό  όλου του σώματος!
Ευχαριστώ το Θεό, που σε γνώρισα, που  είσαι συνοδοιπόρισσα στο μονοπάτι που οδηγεί στο Αιώνιο Φως,  στην άφθαρτη Αγάπη Εκείνου, που μας μύησε  στην ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ,  που είσαι η πνευματική αδελφή μας, η φίλη μας,  η μάνα για τις  μικρότερες,  ένα σύμβολο ήθους, ευγένειας, αισιοδοξίας  ,  άνευ όρων αγάπης & Ελπίδας όπως χαρακτηρίζει το όνομά σου…
Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι η νέα αυτή χρονιά που ανοίγεται σήμερα μπροστά σου, καθώς είναι η   γενέθλια ημέρα της γεννήσεώς σου, να είναι μια χρονιά ΟΡΟΣΗΜΟ, μια χρονιά ιδιαίτερη & ξεχωριστή   για εσένα & την οικογένειά σου, μια  χρονιά  νικηφόρα,  χρονιά  Θριάμβου, γεμάτη λαμπρότητα από την Ενδοξότητα , Εξοχότητα και Αγιότητα  του Κυρίου μας, του Αρχηγού και Ολοκληρωτή της Πίστης μας,
γεμάτη σοφία, σύνεση, διάκριση,  Αλήθεια, ευφροσύνη, αγάπη, φιλαδέλφεια,
μια χρονιά γεμάτη λατρεία και δοξολογία για τον Κύριο των Δυνάμεων, που κρατά στα χέρια Του, τους γαλαξίες και τα σύμπαντα,
μια χρονιά γεμάτη υγεία, ευλογίες υλικές και πνευματικές,
μια χρονιά γεμάτη από καρπούς του Αγίου πνεύματος…
Δεν έχω λόγια να σου πω ευχαριστώ για όλα όσα κάνεις για όλες μας!
Πολύχρονη και ευλογημένη Ελπίδα μου,
η ΕΛΠΙΔΑ του ΚΥΡΙΟΥ μας ,  να σε πλημμυρίζει με έλεο και Χάρη  , να γεμίζει με ΑΓΑΠΗ το αγγείο σου και κάθε υπόσχεσή Του επάνω σου και επάνω στην υπέροχη οικογένειά σου να εκπληρωθεί!
Σε αγαπώ πάρα πολύ!

Σαν δώρο καρδιάς ο Ψαλμός 91

σε πρώτο πρόσωπο , για να σε  διαφυλάττει από κάθε κακό Ελπίδα μου!

https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/2021/10/91.html

 


Για την Ελπίδα οι πιο όμορφες κινητές εικόνες:

https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/2020/10/blog-post_790.html











Ψαλμός 20 με υπέροχες εικόνες στο Νέο Λογοτεχνικό περιβόλι.

https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/2021/10/20_31.html



ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ο ΨΑΛΜΟΣ 91 σε πρώτο πρόσωπο , για να μας διαφυλάττει από κάθε κακό!




https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/2021/10/91.html


To ποίημά μου για την ΕΛΠΙΔΑ





 Χρόνια πολλά Ελπίδα μου από το παλιό μου μπλοκ
https://logotexnikoperiboli.blogspot.com/2018/10/blog-post_620.html

Οι ευχές μου  το 2017

https://logotexnikoperiboli.blogspot.com/2017/10/31.html

 

Για κάθε όνομα που γιορτάζει Χρόνια πολλά:
https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/2021/07/blog-post_288.html

Ευχές γενεθλίων:
https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/2020/09/blog-post_49.html








Ολοκληρώνω με το τι σημαίνει το όνομα ΕΛΠΙΔΑ σύμφωνα με την αριθμολογία :

Ελπίδα, το όνομά σου σε οπλίζει με αισιοδοξία και χαρούμενη διάθεση!
Είσαι μία γυναίκα που δεν το βάζει κάτω, πάντα προσμένεις κάτι καλύτερο και δεν καταθέτεις εύκολα τα όπλα!
Η ελπίδα  είναι το  βασικό στοιχείο της προσωπικότητάς σου ,που πεθαίνει πάντα τελευταία και πράγματι έχεις ένα όνομα που δεν σε αφήνει ούτε στιγμή να θλίβεσαι και να χάνεις το κουράγιο σου, την αισιοδοξία και την πίστη σου στην Ύψιστη Αρχή!
Είσαι άτομο  υπεύθυνο, σοβαρό λειτουργείς πειθαρχημένα και πάντα οργανώνεις από πριν ότι έχεις να κάνεις.
 Δεν σου αρέσει η ακαταστασία γι’ αυτό και στο σπίτι σου όλα τα έχεις τακτοποιημένα στην εντέλεια.
 Σκέπτεσαι λογικά, ρεαλιστικά και ενώ έχεις ευαισθησίες ,σπάνια αφήνεις το συναίσθημα να σε παρασύρει. Ότι αναλαμβάνεις να κάνεις προσπαθείς να το κάνεις τέλεια και αν υποσχεθείς κάτι σε κάποιον δεν θα αθετήσεις ποτέ την υπόσχεση σου.
Αγαπάς τα παιδιά και το όνειρο σου είναι να αποκτήσεις μια όμορφη οικογένεια. Σου αρέσει να έχεις σταθερές και μακρόχρονες σχέσεις και φιλίες δένεσαι με τους ανθρώπους και δεν μπορείς να τους βγάλεις εύκολα από τη ζωή σου έστω και αν πρέπει.
Αντιμετωπίζεις τα πάντα με σοβαρότητα & αυτό σε κάνει μερικές φορές  να  χάνεις πολλά πράγματα από τη ζωή γι αυτό προσπάθησε να χαλαρώνεις και να βρίσκεις χρόνο για τον εαυτό σου ,  να κάνεις πράγματα που σε ευχαριστούν , γιατί όλοι δεν μπορούν να ακολουθούν το δικό σου ρυθμό.

 Χρόνια αιώνια & ευλογημένα Ελπίδα μου, μέσα στον κύκλο της ΑΓΑΠΗΣ του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, στα δεσμά της Αιώνιας  ΑΓΑΠΗΣ Του,
μέχρι την  άγια ώρα της Αρπαγής…






 Σαν ένα μικρό δώρο Αγάπης  οι παρακάτω ύμνοι για να φωτίσουν την ημέρα σου και την κάθε στιγμή της ζωής σου ως την ώρα της ΑΡΠΑΓΗΣ  την ώρα που θα δούμε κατά πρόσωπο τον ΝΥΦΙΟ της ΨΥΧΗΣ μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!





Οι ευχές μου στην ΕΛΠΙΔΑ  στις  31-10-2023 

Πολυαγαπημένη μου Ελπίδα, για τα φετινά  γενέθλιά σου εύχομαι κάθε ευλογία υλική, πνευματική και σωματική!
Είσαι αξιαγάπητη, γλυκιά, ενάρετη, πάντα με το γλυκό σου χαμόγελο να σηματοδοτεί την αγάπη σου την ανιδιοτελή και το αίσθημα προσφοράς πρώτα για τον Ζωντανό Κύριό μας και ύστερα για όλες μας.
Η Αγάπη μου για εσένα δεν περιγράφεται με λέξεις αφήνω τις προσευχές μου να σε κατακλύσουν
 και ο Κύριος μας να  διευρύνει ακόμα περισσότερο και περισσότερο τα πνευματικά όριά σου και να σου χαρίσει νέα φτερά πίστης, έτσι ώστε να πετάς επάνω από τα κύματα και τις δοκιμασίες που μας στέλνει ο εχθρός της ψυχής μας και να σου δίνει το πνεύμα της δοξολογίας του Λέοντα του ΙΟΥΔΑ!
Έτσι ώστε να έρθει η πλήρης απελευθέρωση των δεσμίων της εκκλησίας μας και να έρθει η άγια θεραπεία του Κυρίου των Δυνάμεων σε κάθε παιδί Του….
Εύχομαι από τα βάθη της ψυχής μου αυτή τη νέα χρονιά, να είναι μια ιδιαίτερη χρονιά  ολάνθιστη , να σκορπάς το άρωμα του ΙΗΣΟΥ μας παντού και  να είσαι ένα ακτινοβόλο πνεύμα μέσα στη σκοτεινιά , που διανύουμε, ένα καρποφόρο δέντρο με αγλαείς καρπούς, γεμάτη με τη Χάρη και το έλεος του Κυρίου μας, πλημμυρισμένη από την Ειρήνη και τη Χαρά Του που μας κάνει πλήρεις και γεμάτους από ΕΚΕΙΝΟΝ!
Σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά και εύχομαι κάθε προσευχή σου να εισακουστεί, κάθε πόθος της καρδιάς σου και άγια επιθυμία σου να εκπληρωθεί και να  βαδίζουμε ως το τέλος της επίγειας ζωής μας
το δρόμο της ακεραιότητας του ΙΗΣΟΥ μας και να έρθουμε στο πλήρωμα της πνευματικότητάς Του.
Μαζί ως την ΑΡΠΑΓΗ αγαπημένη μου αδελφή και φίλη, ευχαριστώ τον Κύριο ,που σε έχω στη ζωή μου,
πρότυπο ήθους,  ανυπόκριτης αγάπης, ευγένειας, καλοσύνης ,αρετής  πίστης  και αφοσίωσης….
Χρόνια πολλά και ευλογημένα ΕΛΠΙΔΑ μου!!!




Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas