Σαν Καλημέρα με μια μικρή προσευχή σήμερα, 21-10-2021 & έναν υπέροχο ύμνο, που επέλεξε για εσάς η Ρένα Τζωράκη.

 


 Καλή σας ημέρα αγαπημένες φίλες και φίλοι μου ,

Ας μην ξεχνάμε πως το τιμόνι της Ζωής μας το κρατάει ο Σωτήρας μας Χριστός.
Τίποτε δεν επιτρέπει να έρθει σε εμάς,
αν ο ίδιος δεν δώσει την έγκριση…
Στη
Σκιά Του κατοικούμε
Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ της Ημέρας

Κύριέ μου,
σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου
που με γλίτωσες από τον αιώνιο θάνατο
και με έσωσες!
Σε ευχαριστώ για τον Σταυρό,
για την Χάρη & το έλεός Σου σε εμένα,
που δεν το άξιζα…
¨ότι και να γράψω Σωτήρα Χριστέ μου
 για Εσένα είναι τόσο φτωχό!
Ράντισέ με και σήμερα με το άγιο Αίμα Σου
και προφύλαξέ με από κάθε επίθεση του εχθρού.
Μάθε με να ζω άγια,
καθώς Είσαι Άγιος Εσύ
και να είμαι διαρκώς συνδεδεμένη με το Πνεύμα Σου!


Ακούστε τον υπέροχο Ύμνο με τίτλο ¨Στη Σκιά Σου Κατοικώ"


                              ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas