H ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ της V. Galli. για την ΕΚΚΛΗΣΙΑ του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, στις 6-8-2021.

 



H  ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ  που εδόθη για την ΕΚΚΛΗΣΙΑ του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,
 στις 6-8-2021.
Γράφει για το ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ© η  V. Galli.

 

6  / 8  / 2020

 

Εκκλησία μου,

 λαέ μου ΑΦΥΠΝΙΣΟΥ, ΕΓΕΡΘΗΤΙ, ΕΓΕΡΘΗΤΙ

 

ΙΔΕ γύρω σου τα σημεία των καιρών . Η συκιά καρποφόρησε.

ΙΔΕ , οτι ετοιμάζουν το βδέλυγμα της ερημώσεως ...

ΑΚΟΥ :  Θα χτιστεί ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ....

ΝΟΕΙΣ, τι σημαίνει αυτό για σε λαέ μου;;;

 

Έρευνάς τας γραφάς μου ;;;

ΕΡΕΥΝΑΣ τον ΛΟΓΟ Μ ΟΥ;;

ΖΗΤΑΣ απο ΕΜΕ  ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ του Λόγου Μου ή ακούς τους ψευδοπροφήτας που λένε ειρήνη και ασφάλεια , εμάς δεν θα μας αγγίξουν αυτα ,γιατι ειμαστε ο περιούσιος λαός του  Θεού ;;;

 

Ω! ανόητοι Γαλάτες, τις σας εβάσκανε, ενώ αρχίσατε με το Πνεύμα μου,τωρα προχωράτε με τα έργα σας;;

ΥΠΑΚΟΥΤΕ σ  ανθρώπους που εργάζονται δια την εαυτών κοιλιάν και σ ανθρώπους που κλέψαν την δοξα  ΕΜΟΥ του ΖΩΝΤΟΣ ΘΕΟΥ;;

 

 ΑΚΟΥ λαε μου :

Είναι η ώρα ,που εγώ καθαρίζω τον σίτο μου απο τις ήρες και τα σκύβαλα .

 ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΠΑΩ ΤΟ ΑΛΑΒΑΣΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΧΥΘΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΥΡΟ .

ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ  ΣΠΑΩ  ΤΑ ΤΕΙΧΗ ΠΟΥ ΥΨΩΣΑΤΕ    ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ .

 

 Τα  σκολιά θα τα κάνω ευθέα. Τα όρη θα τα κάνω πεδιάδες.

 

Και τους ποιμένες που έκαναν τα πρόβατα μου ΙΣΧΝΑ χωρίς γάλα και τους ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ ,που προφητεύουν ουχί δια του πνεύματός μου αλλά  εκ της καρδίας υμών θα τους εκτοπίσω ,εάν δεν κλείνουν γόνυ εις ΕΜΕ τον  ΖΩΝΤΑ ΘΕΟ...

 

Είναι ώρα ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΉΣ ,ώρα  ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ λαέ  μου.....

 

ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ, για να μη σας πιάσει ο εχθρός στον ύπνο ,ως ο κλέπτης εν νυκτί.....

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ έρχονται επι της γης....

Έχετε τα  ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΑ σας ΑΝΑΜΕΝΑ;

Είστε  ΟΜΟΘΥΜΑΔΟΝ;

 ΑΚΟΥΣΤΕ :

ΑΝΑΨΤΕ τα ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΑ ΣΑΣ.

 

 ΒΑΛΤΕ  ΞΥΛΑ και ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΤΕ ΤΑ με ΧΡΥΣΑΦΙ και ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ θα σας ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ....

 

Η  εκκλησία των ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΟΥ και των ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ μου ΕΝΕΜΕΝΕ ,ΕΝΕΜΕΝΕ εν ταις προσευχαίς ,ΕΚΖΗΤΟΥΣΕ  το ΑΓΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΜΕ ΛΑΤΡΕΥΕ ΜΕ ΔΟΞΑΖΕ ΜΕ ΥΨΩΝΕ ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΕ ΧΕΡΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΓΙΑ, ΑΓΙΑ... ,γι αυτό την έντυσα  με τη ΦΩΤΙΑ του Πνεύματός Μου και ΕΣΕΙΣΕ ΟΛΗ την οικουμένη.

 

ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΑ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΑ.....

ΑΝΑΨΤΕ ΤΑ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΑ ΣΑΣ....

 

             V. Galli

                       Μαραναθα

 

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

 

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Designed by John Tsipas